Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-5: Активно

02.08.2011 16:33
Туит

Първият автомобил на Mazda, който използва SKYACTIV шаси, двигател и трансмисия и е проектиран в духа на новия дизайнерски език на японците Kodo, ще бъде CX-5. Компактният SUV модел ще дебютира на автосалона във Франкфурт.

CX-5 е базиран на новата модулна платформа, която позволява на японците да конструират върху нея модели с габарити от Mazda3 до CX-7. SKYACTIV философията за ограничаване на вредните емисии е залегнала както при нея, така и при целия силов тракт.

2,2-литровият дизелов мотор SKYACTIV-D, комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, ще отделя 120 г/км CO2, но за съжаление японците не публикуват на този етап официалните му технически характеристики и се ограничават до това, че той ще се предлага във версия със „стандартна и висока мощност“. Бензиновият му аналог ще бъде двулитровия SKYACTIV-G.

Новият дизайнерски език Kodo (от японски Духа на движението) за първи път намира приложение в сериен модел на японците, след като в началото на тази година бе представен с прототипа MINAGI, а преди това с Shinari. В случая той се изразява в изцяло променения облик на типичните за марката радиаторната решетка и челни светлини.

Визуално CX-5 копира MINAGI, но някои нестандартни решения като лайстната, която преминава през долната част на радиаторната решетка и фаровете, логично отпадат при серийния модел.

Повече информация за CX-5 ще има преди официалната премиера на модела във Франкфурт тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus