Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Япония: Петер Солберг е лидер след първия ден

10.09.2010 15:19 1
1
2571880352
Туит

Световният шампион Себастиен Льоб не успя да намери познатото си темпо и се движи шести с изоставане от 54.5 сек. спрямо лидера.

Частният пилот Петер Солберг със Citroen C4 WRC е лидер след първи ден на рали „Япония“, десети кръг от Световния шампионат.

Норвежецът спечели три от днешните девет етапа и завърши с аванс от 9.4 сек. пред пилота на Ford Мико Хирвонен, който беше най-бърз в два от тях.

Световният шампион Себастиен Льоб, който вчера заяви, че е добър заради дупето си, днес беше затруднен от първата си стартова позиция на пътя и се движи шести с изоставане от 54.5 сек. спрямо лидера.

Денят започна с втора етапна победа за Себастиен Ожие на специалното трасе на стадиона в Сапоро. Пилотът на Citroen в макадамовите състезания си осигури малък аванс пред останалите в колоната, но с най-бързите времена в следващите две отсечки Солберг дръпна с 8.5 сек. спрямо французина.

До края на деня световният шампион за 2003 г. не изпусна лидерската позиция, въпреки пълната доминация на Ford в следобедните дълги етапи. Със силното си каране Хирвонен се изкачи на втора позиция и след последния SS10 вече беше на 9.4 сек. от Солберг, докато Ожие натрупа изоставане до 21.3 сек. във временното класиране.

В събота французинът ще бъде поставен под напрежение от втория пилот на Синия овал Яри-Мати Латвала, който е само на 1.1 сек. зад него.

„Записваме чудесна година и сега всичко си идва на мястото – аз, автомобилът, всички детайли, заяви Солберг, който все още боледува от грип. - Етапите са ужасни, но съм много щастлив със свършеното до момента“.

Пилотът на Citroen Дани Сордо, който и в Япония кара за втория екип на французите, имаше проблеми с трансмисията. Испанецът отпадна от битката за подиума, но все още се движи на пета позиция пред Себастиен Льоб.

Световният шампион не успя да намери необходимата скорост и изостава на почти цяла минута от Солберг. В рали „Япония“ французинът може да спечели седмата си поредна титла, но ако победи и в същото време Ожие и Латвала завършат извън първите пет. Моментното класиране обаче съвсем не е в негова полза.

„Беше наистина труден ден за мен и нямам отговор защо, заяви Льоб. - Натисках здраво днес. Първата ми позиция на пътя е един от факторите – утре ще бъда в по-добро положение, но не съм сигурен доколко изоставането ми се дължи на нея и доколко на карането ми“.

В S-WRC Яри Кетомаа и Патрик Флодин имат сериозна преднина спрямо останалите в класа, а разликата между двамата е в рамките на 55 сек.

Коментари

Aнонимен
Готино рали, ама на края на света!

comments powered by Disqus