Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Славов: Завършихме сезона със стил

25.10.2010 11:19 3
3
2571883326
Туит

Тодор Славов (Renault Clio R3) бе изключително доволен от второто място на рали „Каталуня“ и спечелените бронзови отличия в крайното класиране за J-WRC.

Четвъртата позиция в Испания щеше да бъде достатъчна за екипажа на Булбет рали тим, за да се пребори за бронзовите отличия в шампионата на младежите, но въпреки това до последно участието на младия варненец в надпреварата бе под въпрос. За щастие най-накрая БФАС реагира адекватно и плати стартовата такса на Славов, като в осигуряването на бюджета се включиха още Рено-Нисан, Димитър Агура и Георги Петков, което в последния момент гарантира участието на Славов. Всъщност, ситуацията през целия сезон 2010 беше такава – пълна неяснота буквално дни преди старта на всеки кръг и много напрежение, провокирано не от самото състезание, а от всички обстоятелства около него.

В крайна сметка обаче всичко завърши добре – с два подиума, включително и второто място в Испания, спечелени отсечки в Турция и България, най-доброто класиране за български екипаж в кръг от WRC (14-о място в Испания) и трета позиция в общото класиране за J-WRC шампионата, който догодина ще бъде заменен от WRC Academy.

„Много съм доволен, че завършихме сезона по този начин”, коментира Славов за auto motor und sport след края на рали „Каталуня”. „Все пак шестте състезания тази година в J-WRC бяха спечелени от шестима пилоти, което показва колко оспорвана е надпреварата. Това, че Буркарт и Вайс си размениха на два пъти титлата, е още едно доказателство, че конкуренцията е огромна.”

„Естествено, че съм щастлив, защото на фона на кризата и всички проблеми, целия малшанс, който ни съпътстваше, направихме един изключително силен сезон и завършихме със стил. Спечелихме точки във всеки един старт, записахме два подиума и няколко етапни победи, което е страхотно.”

В действителност рали „Каталуня“ се разви по възможно най-добрия начин за Славов, тъй като още в самото начало на състезанието стана ясно, че той трябва единствено да завърши, за да си гарантира четвъртата позиция. Успоредно с това фаворитите за победата Вайс, Буркарт и Лемес караха на ръба и допуснаха грешки, което изведе Тошко на второ място в J-WRC и на 14-о в общото класиране. Това обаче съвсем не означава, че варненския екипаж нямаше проблеми в надпреварата. Моторът бе ревизиран частично, скоростната кутия бе на края на цикъла си, а в събота повреда в електрическата система също постави под въпрос успешния финал на Булбет рали тим. Все пак автомобилът на Славов издържа до края на състезанието и той записа най-доброто си класиране в досегашната кариера.

„Обстоятелствата се стекоха в добра посока за нас и се искаше единствено да завършим. Карахме на сигурно, а и не бяхме подготвени за битка, тъй като състоянието на автомобила ни съвсем не беше добро. Другите имаха проблеми, което пък помогна на нас и финиширахме на втора позиция.”

„Дългата отсечка (42-километровата „Ел Приорат” в неделя) беше много трудна, особено за нас. Автомобилът ни е много по-тежък от суперите и натоварването е значително по-голямо. Ето защо карахме умерено, тъй като в противен случай спирачките и гумите щяха да свършат буквално в средата й. Имахме проблеми и при първото минаване на „Ла Сера д’Алмос” сутринта. На един бавен завой беше изхвърлена много фракция от автомобилите преди нас и нямах възможност да реагирам навреме. Автомобилът тръгна към ската, но успях да го сложа на пътя и се ударихме само със задната част. Нямаше сериозни поражения. Механиците прегледаха всичко по време на обедния сервиз и продължихме без проблеми.”

Повече за представянето на Славов в Испания ще може да прочетете в ноемврийския брой на auto motor und sport.

Коментари

Aнонимен
Браво Тошко! Вие сте истинските шампиони за 2010!!! Всички истински фенове се прекланяме пред вас!

Aнонимен
"БФАС реагира адекватно..."Стига бе! Браво Тодоре

Aнонимен
Браво, Тошко! Отличен сезон, а безкрайните трудности в него трябва да направят успеха още по-сладък! Стискаме палци за догодина с надеждата да те видим със S2000! Единствено ме е яд за слабото (никаквото) отразяване на най-големия успех за родния автомобилен спорт от повечето медии. Некадърници! Браво на АМС! :)

comments powered by Disqus