Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Prius+: Prius за седмина

01.03.2011 17:46 1
1
2571887270
Туит

Успоредно с Yaris HSD в Женева дебютира седемместната версия на Prius. За първи път японците ще използват литиево-йонни батерии за хибридна система, която не е плъгин.

Седемместният миниван Prius+ може да носи същото име като на най-популярния хибрид, но е напълно „нов автомобил, проектиран от нулата“. Той комбинира всички положителни характеристики, с които се отличава седанът, като прибавя към тях трети ред седалки (2), които могат да се сгъват в съотношение 50/50. За съжаление в официалното съобщение на Toyota няма информация за обема на багажното отделение, което е от ключово значение за този тип автомобили.

Prius+ ще бъде първият хибрид на компанията, който не е плъгин, но е оборудван с литиево-йонни батерии, а не никел-металхидридни. По-компактните им размери позволяват те да бъдат инсталирани под втория ред седалки и по никакъв начин да не се отразят на вътрешното пространство.

Миниванът на Toyota ще получи последната генерация на Hybrid Synergy Drive системата, но в пресрилийза така и не са упоменати точните й характеристики. Логично е да предположим обаче, че тя няма да се различава от тази на Prius и Auris – 1,8-литров ДВГ (99 к.с.) и електромотор (60 кВт). Три са режимите й на работа – ECO, при който акцентът е върху ефективността на силовия тракт, EV, при който задвижването е поверено само на електродвигателят и POWER, при който динамиката е на първо място.

Продажбите на Prius+ ще започнат в Европа в началото на 2012 г.

Коментари

Дон Цеци
А сега всички да си вземат тривките, защото... трябва да се издрайфат!

comments powered by Disqus