Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Honda S2000

За седем години производство в Honda S2000 не настъпиха кой знае колко промени. Нововъведенията обхванаха леките ретуши по интериора и външността, както и модификациите в настройката на окачването.

По-важното е, че през 2006 година моделът получи електронно управление на дроселовата клапа, а системата ESP стана серийна. Последното е много важно и бе въведено озадачаващо късно, тъй като в граничен режим роудстърът на Honda демонстрира почти неконтролируемо презавиване. Не може да не се отбележи обаче, че самият граничен режим настъпва впечатляващо късно благодарение на подходящото разпределение на теглото на колата и добрата настройка на ходовата част.

Високооборотният четирицилиндров двигател с работен обем два литра е може би най-интересното нещо в автомобила. Системата за променливо управление на клапаните VTEC оказва влияние най-вече при високи обороти. Поведението на мотора е своенравно – под 5000 об./мин не се случва почти нищо, но между 7000 и 8500 об./мин водачът получава всичко, което желае един любител на спортното каране, включително и вдигащ адреналина рев.

Почитателите на шофиране на висока предавка и ценителите на комфорта няма какво да търсят тук – двигателят иска високи обороти, а окачването е много твърдо. Затова пък управлението на покрива е много удобно, а моторът се доказа като учудващо надежден.

Плюсове
  • двигателят набира обороти с фантастична лекота
  • прецизна смяна на предавките
  • отлична управляемост
  • прецизна кормилна уредба
  • добри динамични показатели
  • ефективни спирачки
  • автентично кабрио-усещане зад волана
  • изобилие от простор в кокпита
Минуси
  • системата ESP става серийна едва през 2006 г.
  • малък използваем оборотен диапазон
  • високо ниво на шума
  • тесен граничен режим
  • високи разходи по поддръжката
Типични повреди
  • » бързо изхабяване на гумите
  • » износени спирачки
  • » проблеми с покрива
Препоръчвани двигатели

Двулитров четирицилиндров двигател с 240 к. с. Екстремно високооборотен агрегат с променливо управление на клапаните VTEC, изключително прецизна шестстепенна трансмисия. Добри динамични показатели (от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди, максимална скорост 240 км/ч), разход около 10,5 литра на 100 километра.

История на модела

1999 Дебют на модела.

2002 Модификации в интериора, стъклен прозорец отзад.

2003 Фейслифт с промени по екстериора и интериора, модифицирана ходова част със 17-цолови колела, сериен климатик.

2005 Системата ESP става серийна, електронно управление на дроселовата клапа.

2009 Прекратяване на производството през юни

Коментари

Дошо
Типични повреди бързо изхабяване на гумите WTF??? Кой автоспец е измислил тази типична повреда ? Прост народ ей

Aнонимен
sportnata kola s nai dobri parametri za cenata koqto predlaga.imah s2000 za tri god v 6tatite i q prodadoh.taq kola prosto ne e za bulgariq

анонимен
Към последния коментар на анонимен от 17.06.2010 16:36ч. - днес излезе публикацията на JD Power за надежност - 2010 Initial Quality Study - Ленд Ровър са на последно място, с голяма "преднина".

анонимен
Не знам или както го пишете вие "незнам" кой е "сулъо", знам само, че освен неграмотен нищо не разбирате от автомобили. Старите Рейндж Роувъри ползват техника и електроника на Х5 на БМВ, поради простият факт, че компанията беше тяхна. Дълго след като форд ги купи ползват техническата база на баварците, а по-късно и техника от форд. Каква е ситуацията в днешен план, след дълги опити някой гигант да ги купи, единствено индийците проявиха интерес. Индийско-английският джип не се слави като купуван и харесван. Моделите им се обезценяват най-бързо, което е добре ако искаш да си го купиш втора ръка.

анонимен
Както се казва в един виц : Двама си говорят и единя пита: -Знаеш ли какво си говорят хората с големи тояги в банята -Не -Е! Да ти няма от къде да знаеш ! Така и БМВ,АУДИ,ФОЛКСВАГЕН,СУЛЬО ПУЛЬО И ДР.Няма как да коментират проходимост защото имат по един модел изработен. Да се коментира от Мерцедес, Тойота ,Нисан,и др. Ок НО БМВ и останалите я да се стегнат и да ис играят на камиончета !

анонимен
Лютаков- Карам Рейндж Роувър. Искам да Ви кажа, че когато исках да си купя джип разглеждах всякакви опции. Говоря за кола 1998-1999. Това което видях като опция за комфорт, качество, цена беше Рейндж Роувър. След като си го купих ми се наложи да изляза от коритото на една река под наклон почти 90, като теглех на въже 500килограма животно(мъртво) Само като информация ще Ви кажа, че колата дори и не пребоксува. Мерцедес това няма как да го направи освен ДЖ-КЛАС може би незная. Истината е това а всеки може да си дрънка глупости за Рейндж Роувъра. Истина е и че колегата който толкова компетентно говори какви ще са промените в новия модел няма ни най-малка представа. Сега съм решил тази кола да оставя на баща си и да си купя новия им вариант ( този от 2006) с който сравнявате Мерцедес, Туарега,БМВ и останалите дървета които освен Мерцедес произвеждат проходими возила от 5 години. Няма как да имат мнение да си приказват за други неща

анонимен
Ako komentaryt nad men e veren togava range rover nqma da sa na ryba na falita. Ili gi kupuvat no vupreki tova prouchvaniqta i firmenoto sustoqnie sochat drugo.

анонимен
kolegata mercedes benz e maniak i e oblu4en ot markata,v sly4aq sravnenie nqma kak da stava samo poradi fakta,4e Range e vurxa na djipovete i ne znam nqkoi bogat da kara GL,govorim za bogati izvun BG

teodor
neveroiaten avtomobil.vse o6te nikoi ne e postignal 240 konia na 2000 kubika bez turbina !!!!!

Mercedes-Benz
gospodin Buchkov, nov range rover 6te ima kogato ima novo porsche 911 (toest nikoga 6toto 911 e po4ti edno i su6to ot kakto e sazdadeno) puk i osven vizualno edva li 6te bade 4ak tolkova po-dobar v off-road sposobnostite si. GL e vurha stiga chovek da svikne malko s nego i da znae kak to4no da go kara v razli4nite situacii izvan patia a sega kum Emilian za komforta - imash da vzemash 4e v GL niama komfort. dori sled 500km put vse edno ne e patuval chovek. Samo R-class ot tezi koito sum probval moje da se meri kakto i modelite na Mercedes s hidravli4noto okachvane Activ Body Control. a puk za design osobeno vutre izob6to ne komentiram otse4enite plastmasi v range-rovera. za tia pari e pod vsiakakva kritika. otvan ina4e e mnogo hubav

емилиян
Английската класа и комфорт не могат да се намерият в гл класата. Тя е доста по грубовата и ръбеста заразлика от своя фин конкурент с подчертана англ. класа-RANGE ROVER.

Борис Бучков
Не съм убеден, че е много правилно да се сравняват модели, които са с разлика от около 5 години ако не и повече. Убеден съм, че GL е страхотен, но нека да изчакаме нов Range (предполагам до година, две) и да сравняваме тогава...

Веселин Любенов
Не съм карал Range Rover-а но за GL на Mercedes не знам кой може да му намери слабо място! И все пак да не забравяме че има стара поговорка че Ягуар е най-добрата кола и вози почти като...Ами да МЕРЦЕДЕС!

comments powered by Disqus