Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Matrix

47
47
2571721852
Туит
Hyundai Matrix

Независимо дали се възприема като дизайнерски хит или не, външният вид на Hyundai Matrix е дело на световноизвестното дизайнерско студио Pininfarina. По този начин дългият едва 4,03 м представител на Hyundai се намеси силно в борбата за надмощие в класа на микро-вановете.

Неоспорими са положителните качествата на Matrix, който предлага изненадващо голямо вътрешно пространство под високия си покрив. Облегалките на задните седалки могат да бъдат сгъвани поотделно, а основите могат да бъдат придвижвани надлъжно с до 20 см. Тези характеристики не са особено често срещани в класа и превръщат Matrix в интересна алтернатива за купувачи с ограничен бюджет.

Тригодишни модели с пробег под 50 000 км могат да бъдат открити с малко късмет за около 5000 евро. Ограниченото предлагане се доминира от 1,6-литровия бензинов модел, който не е особено препоръчителен поради шумната си работа и не особената икономичност. 1,5-литровият дизелов мотор с мощност 110 к. с. работи с модерна горивна система common-rail, но не притежава филтър за твърди частици.

Плюсове
  • » достатъчно пространство в интериора
  • » гъвкаво организирано вътрешно пространство
  • » придвижваща се задна седалка
  • » добра видимост
  • » ергономично управление
  • » сигурно пътно поведение
  • » задоволителен комфорт на возене
  • » голям багажник
Минуси
  • » недиректна и безчувствена кормилна уредба
  • » не се предлага ESP
  • » неудобни седалки
  • » спирачното действие отслабва при натоварване
  • » проблеми с тракцията на мокра настилка
Типични повреди
  • » проблеми с катализатора
  • » износване на спирачките
  • » проблеми с електрическата система
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов двигател със 122 к. с. Бензинов мотор с достатъчно тяга и спокоен ход, разход около 8,5 л/100 км.

1,5-литров дизел със 110 к. с. Мощен, но не особено спокоен четирицилиндров common-rail двигател, разход около 5,5 л/100 км.

История на модела

2001 Дебют на модела през август с два бензинови двигателя с мощност 103 и 122 к. с.

2001 Представяне на 1,5-литровия трицилиндров common-rail дизел с 82 к. с. през октомври.

2005 Замяна на трицилиндровия дизел с четирицилиндров с мощност 110 к. с.

2008 Фейслифт, базиран на стила при Hyundai i30

Коментари

Георги
Здравейте, на всички! Все ми се струва, че трябваше да видя някъде мнение за Hyundai Matrixа. Защо не намирам нищо?

Ведислав
За втори път ми се разваля лоста за чистачките,някой може ли да ми помогне,като ми каже откъде мога да си купя хубав лост или просто ми продаде,защото не мога да намеря никъде.

фен
людмил е прав има много мъртви точки частите са скъпи не са стабилни над 120 км спирачките са ужас таваните увисват и още куп простотий иначе ходовата част е супер

Мартин
Людмиле мноооого си зле нашия това ще ти кажа аз, защото имам същата астра полицейска 2004 октомври месец........ей хора няма такава кола мног добре си върви, а и 101 коня си се усещат трябва да т кажа Людмислки.....аз съм имал и бмв единичка 2004 също ама е мног повече върви 2000 кубика 122 коня дизел ама я му смени нещо и пак да говорим колата е страшна и с много евтина поддръжка просто трябва да е след 2002 година за да е читава.....

Анонимен
Модел от 2002г.2 месеца я карах и бях много щастлив когато я продадох ,макар и на загуба.Голям боклук,за дизела говоря ,комън рейл,,,,дефект след дефект, внесена от Италия ,ако това има значение.

Анонимен
do tuk pro4et4noto osaznavam 4e toz koito ne e karal astra e gledal astra ,pi4ove osaznaitese se evtina kola s malka podrajka i mn km !ne znam dali ste me razberete no ako nqkoi ima vaprosi s udovolstvie bih gi raziasnil!p:s karal sam mercedes bmw fiat i astra nqma da komentiram prosto vi kazvam 4e opela e nai dobroto a i az ne zabravia vw

Людмил
забравих да добавя,че има страшно много мъртви точки и огледалата са супер неудобни трябва да се накланям в ляво или дясно,за да съм сигурен да не отнеса някой.Естествено ако не си 1.30м. можеш и да скивеш по-добре. Ако си фен на Опел тези мнения няма да имат никакво занчение.

Людмил
Карам Астра вече 2-ра година.Колата е на 190000км. 2004г.служебна е,но е подържана в най-добрите сервизи и небих казал,че като служебна е карана. Прави впечатление,че двигателя е направо немощен - 1.6 100к.с. При тръгване рязко или при престрояване направо забива муцуна и няма шанс да потеглиш ако не форсираш. Климатика прибавен към всичко това плюс 5 човека.....градския траспорт ме дръпва с 600-700м. Частите са супер скъпи ... Например смяна на термостат и антифриз с работа = 300лв. За пример на Пежо партнер същата година е около 100 кинта. Много носи,нестабилна е в завои - бях голям мераклия да си купя Астра,но частите,двигателя и слабите части ме отказват завинаги.Плюса е,че багажика й е доста голям и 3-ма души за морето се събират екстра без да трупаш сакове и друго.

joro987
imam problem s airmatika kolko 6e mi struva

DrZlobi
имам астра 2002 g y2.0dth,изпълнение selektion.много доволен съм от автомобила.старата ми кола беше астра f дизел.скоро мисля да я сменя за астра h 1.9цдти 150 коня пак двуврата.

Анонимен
Това е страшно много. И Вартбурзите не харчат толкова. Знаеш къде е проблема, но трябват средства. Все пак започни първо от гумичките на клапаните. По правило от най-простото, пък дано това да е. Пък ако са проверени, тогава дерзай.

mani159
az moga da vi kaza za astra G 1.6 16v 101ps 1999 godina.golemi problemi s goreneto na masloto( za 1000 km 2-3litra)mnogo e.ina4e hodovata 4ast e zdrava no dvigatela e dosta zle

merto
imam problem s prednia torsion na ml 270 skarca mnogo iako

Анонимен
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M-Class Иво ти интернет не ползваш ли, и чувал ли си за уикипедия?

Анонимен
http://auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=12774 ето погледни тук има инфо за разхода :)

ivo
kajete neshto za ml500,,,,,kak e,,,,kolko gori,,,,ak mu e podrajkata

Стоян Тенев
Здравейте .имам астра 2003 1.7 ТДИ НА 116,000км е с гарантиран произход и съм много доволен.Разхода на гориво в гр.ми е 6,4л /100км.и 5,0л/100км извън.При първа възможност бих я заменил за по нова година но пак дизел и автоматик:):)

joro
xora az mnogo xaresvam astra no bertoni nqkoi moje li da mi kaje ne6to pove4e za neq + i - 6te sam vi blagodaren

Луко
30.11.2010.Kolegi,iskam da si kupia;OPEL Astra 2000cc,101k.s.turbo diesel.Niakoi karal li e takava kola i kakvi sa vpecatleniata mu.Silni i slabi strani,razhod na gorivo i ..nadeznost bez remonti!

Симов
Това за шумните двигатели е вярно( моя е бензин, та за него става дума).А за издръжливостта ( според г-н Захариев) може и да е вярно, но не за нашите пътища, доста ремонти се налагат.На магистрала като дигна повече от 100 км усещам някаква нестабилност, която ме кара бързо да се върна към по-разумни нива на скоростта.

Aнонимен
Е, и то това дето си го изброил стига. Иначе надеждна!

Aнонимен
почти всички астри от германия имал съм 2 до сега имат проблем с климатика най вече гният им радиаторите на климатика,имат проблем с централното,испусквателната уредба е голум проблем-испусвателен колектор-средно гърне-крайно гърне,много друса-клати,но като цяло е здрава машина,перфектна за по-неплатежоспособни хора

Aнонимен
Аз карам 1.0 литров звяр и нямам проблеми с планините, магистралите и тесните пътища. Следващата ми кола ще е с 1.2 двигател. Не съм любител на големите кубатури. Точно тия с големите, мощните и сигурните коли са най опасни за движението и предизвикват най-често катастрофи. Виждал съм Хемус как мантинелата беше влязла в предницата на един мерцедес и се подаваше от багажника му. Моят извод е че прекалено мощните коли са много по-опасни, както останалите участници в движението така и за собствениците си, от малолитражките, въпреки технологиите за безопасност с които са натъпкани.

Aнонимен
Imam Astra GTC 1.6 115 PS,2007 godina.Do sega bez remonti,samo smiana na masla i filtri.Preporachvam Astra-ta na vseki koito ima nujda ot dobra i zdrava kola.

Aнонимен
tozi do 2005-a e 4ista taliga pri tova neka4estvena. Za vtorata generaciq ne moga da kaja ni6to lo6o

Aнонимен
ae momche ti napravo se iztarva e ML-a bil taliga :D

Alex Bogdanov
Mnogo dobar i nadejden avtomobil...Dovolen sam strashno mnogo,daje i ot 1.6 16v

Aнонимен
ako ti triabva za udovolstvie vzemi x5

Aнонимен
super e

Aнонимен
Ami to ML e taliga we :D:D:D

Aнонимен
ти си купи талига, аз се колебая м/у мл и х5

Aнонимен
Купи си талига

Aнонимен
а ве мерцедесите никой ли не ги коментира? искам да си купа един и нема мнение по тех , а се колебая между мл и х5. кво ше кажете?

pavlin
Горната оценка е моя и се отнася за Астра 1,6 115кс бензин 2008г

анонимен
подкрепям мнението, че астрите са добри коли, но когато става въпрос за стария мотор. ЕКОТЕК-а е пълен боклук-пожелавам на неверующите да видят това, което аз видях-буквално изядени цилиндри на двигателя/за съжаление на моята/.ремонта е много скъп.не си заслужава

wulkan
За съжаление наистина има нещо такова-1,6 101к.с. си горят по малко масълце, което смущава незнаещите, но не е непременно дефект, защото е дадено от автоспециалистите като конструктивна особеност/да не кажем недосмисленост/. Това не ти пречи да погледнеш моторчето за износване и ако всичко е наред, купувай не се притеснявай. Ще доливаш-какъв е проблема? В интерес на истината 1,6 е най-слабичкото моторче и по отношение на мениджмънта /управление от страна на компа/. Ако можеш виж 1,8 или 2,0, но данъка им става големичък. Абе, не се шашкай, вземай и карай - ако даде дефект ще си го оправяш и пак караш. Щом като стане твоя ще си я коланиш. Те всички имаме проблеми по малко. Щом са коли ІІ употреба, това е положението. Старият 1,6 е тромав, а по отношение на омасляването не ми се говори. Извинявай, че се разпрострях, защото тия астри не са лоши, харесвам ги и малко изпаднах в подробности, като искам да ти помогна, но ти си избираш. През опелите минах отдавна, но са катърчета и съм останал с добри впечатления. Има и други коли и други марки-избора е твой.

анонимен
no staria dvg 1.6 e jelezen niama gre6ka

анонимен
mislia 4e 1.6 benzina imat defekt i pogorvat maslo,za ekoteca stava na vapros

анонимен
Николай 30.04.2010 Колеги спрях се на Астра комби, 1.6 бензин. Някой може ли да ми даде повече инфо за модела и за силните и слабите и страни.

wulkan
Auto.ru дават среден разход на купе хечбег, 1,6 бензин с ръчна скоростна кутия 6,6л. на сто. Е пиши го 7/100. Но дават мотора 105к.с.

анонимен
В крайна сметка е доста вероятно много от шофьорите на Golf да се наслаждават повече на икономията при карането и поддръжката му, отколкото на самото каране на този автомобил. :::))))))))))))) hahahaha mn dobre kazano :)))

анонимен
Купих Астра /2007 год./ с 1.6 бензинов двигател /103 к.с./ Какъв е средният разход на гориво.

анонимен
съгласен съм с колегата. Астрата си е супер.

Слави Славов
Имам Астра Г 2003г 1.6 16в. Много добра и надеждна кола. Познавам хора с голфове които вече са направили първия си осн. ремонт. Евтините тампони на макферсоните създават проблеми. Амортесьорите са много здрави. Надеждна кола и евтина за поддръжка.

Захариев
Колицата е бетон...400хил. без никакви проблеми,за 5 години в Испания (всеки работен ден колата прави 380км. по магистрала... направо да не повярва човек, при това е все още с оригиналното окачване!!!

Йордан Омайников
Безупречиен автомобил.

s
VW naistina gotin

comments powered by Disqus