Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus IS

22
22
2571733095
Туит

Ако търсите спортно-елегантен автомобил от средния клас, можете да хвърлите един поглед и към Lexus IS.

Представеният през 1999 г. седан се ориентира към концепцията на BMW - къси надвеси, пестеливо вътрешно пространство, задно предаване, пъргаво пътно поведение и бързо набиращ обороти шестцилиндров бензинов мотор. Дебютиралата две години по-късно комби-версия SportCross залага повече на динамиката, отколкото на практичността и товароносимостта.

Въпреки това добре оборудваният Lexus не регистрира сериозни продажби, затова и предлагането на употребявани модели не е голямо. Изборът на купувачите е ограничен предимно до седани IS 200, като петгодишните екземпляри струват около 11 000 евро. Версиите SportCross са значително по-редки. Всички варианти се характеризират с високо ниво на надеждност и единствено иначе добрите спирачки показват склонност към бързо износване.

Плюсове
  • » добри динамични характеристики
  • » двигатели с равномерен ход
  • » пъргаво пътно поведение
  • » добро сцепление
  • » качествена изработка
  • » богато серийно оборудване и оборудване за безопасност
Минуси
  • » недостатъчно пространство на задните места
  • » малък багажник
  • » некачествени материали (до 2005 г.)
  • » ограничена ергономия
  • » лоша видимост
  • » слаб въртящ момент
Типични повреди
  • » износване на спирачната система
  • » проблеми с електрическата система
  • » дефектна водна помпа
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензинов със 155 к.с.

Редови шестцилиндров двигател с равномерен ход и бързо набиране на обороти, но с недостатъчна тяга. Разход около 10 л/100 км.

История на модела

1999 Дебют на Lexus IS 200 във версия седан.

2001 Дебют на комбиверсията SportCross във версия IS 300.

2002 IS 200 SportCross.

2005 Представяне на втората генерация Lexus IS от ноември във версия IS 250 с V6 и 208 к.с.

Коментари

BMW Fan
П.П. За по-голяма прецизност прилагам линк към обявата: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377185268254628&f1=details&slink=3txxuu

BMW Fan
Здравейте! По принцип съм фен на марката Lexus въпреки недостатъкът й за България, а именно неразпространеността, особено на по-старите модели. Тези дни ми попадна една обява, която ме устройва като цена, но като се поразрових за информация за въпросния модел, попаднах на противоречиви мнения. Моделът е Lexus IS200 automatic, година на производство 2005, т.е. от последните екземпляри преди новия модел IS250, 208HP. Та въпросът ми е имате ли някакво наблюдение върху този модел откъм двигател, ходова част, автоматичната скоростна кутия, цени на поддръжката, разхода на гориво, типични проблеми, предизвикващи необходимост от ремонти и всичко друго, за което се сетите или сте били преки свидетели, или дори участници. Ще бъда много благодарен за всяко мнение, защото тази кола си е истинска екзотика, но на мен адски много ми харесва. Откъм цена е доста по-ниска в сравнение с BMW, Mercedes и Audi и се чудя има ли причина за това. Съпоставяйки моделите следващият държи идентични цени с връстниците си от тези 3 марки, така че сравнението май не е много точно. Ами очаквам Вашите мнения, за които ще съм Ви много благодарен.

бат Жоро
30.12.2012 Карам си Равчето и се кефя на всякакви терени.Модела е rav 4 L.Всичко си има -клима автоматик ел пакет -Ок

GT-R
АНОНИМНИЯТ,АЗ СЬЩО ИМАМ СУИФТ 2010, С ГАЗИНЖЕКСИОН,ТРЯБВА ДА ТИ КАЖА ЧЕ ГОРИ 7 ЛИТРА НА 100 КИЛОМЕТРА ВЬРВИ КАТО ЩУРА И Е СУПЕР СТАБИЛНА В ЗАВОИ С МОИ ПРИЯТЕЛ ДОСТА ДОБЬР ШОФЬОР СЕ ДРЬПНАХМЕ ПО НОВИЯТ ПЬТ ЗА ДЕВИН ТОИ БЕШЕ С БМВ 2000 КУБИКА 150 КОНЯ ИЗОБЩО НЕ МУ ДАДОХ ДА СЕ ОТДЕЛИ ОТ МЕН АКО НЕ ТИ СЕ ВЯРВА МОГА ДА ТЕ ПОВОЗА МАЛКО

axel
Извинете но нещо не разбрах: двигател 1,8 само и единствено с предно задвижване ли е?

Анонимен
Здравеите! Прочетох статията но имам да разработвам дипломна на тема алкохолни горива и по точно с метанол етанол бутанол и ми трябват изследвания резултати, графики , ще сам много благодарен ако някои има някаква информация маил: mihail_nenkov@abv.bg

Михаил Ненков
Здравеите! Прочетох статията но имам да разработвам дипломна на тема алкохолни гори

anonimen
rav4 remak ili veriga e

Анонимен
А ти орнаменти ли искаш за тавана

RAV 4 FEN
http://www.youtube.com/watch?v=iuoKL944_jE Gledai dokrai! :) I vse pak RAV-kata izdrapa!

Георги
Карам Рав 4 бензин 2002 150к.с. Не ми харесва само, че е шумна. Разхода също не е малък, но реших този проблем като сложих газов инжекцион. Инвестицията от почти 1400 лв избих за 3 месеца. Инъче колата има много добро поведение на пътя, прилично ускорение, добре се движи и на магистрала, за леки off-road карания също става, зимата мачака снега:)За мен е комфортна и просторна вътре. Интериора не е луксозен, по скоро спортен. Цената и като нова е солена, но на вторични пазар има изгодни предложения. Като цяло не смятам, че има по-добър автомобил в сегмента. Поздрави от сектата на Тойота:)

Митко
Предлагам за затворим муцунките немски с реални факти и доказателства. 1 Задача: как да се натрие носа на VW i na Fordчетата. Решение на задачата: 1. http://www.youtube.com/watch?v=Twzq9kI_QIs 2. http://www.youtube.com/watch?v=cIjAaxj7MZM Е сега да ви видим малките немски копирачи и фордчетата разлюбени.

Aнонимен
Toyota RAV4 (2002 - 2006 г.) До излизането на пазара на първия модел RAV 4 през 1994 г. концепцията за градски SUV така и не беше изчистена. Тези, които караха 4х4, ги предпочитаха заради големите им оф-роуд възможности и способността да теглят голям товар. Това бяха автомобили с конкретна цел. С идването на RAV обаче въпросното схващане започна да се променя. RAV последва идеята на концептуалната Vitara, показана шест години по-рано, но подобри във всяко едно отношение управлението на модела като цяло. Роди се модният SUV и светът го обикна. Второто поколение RAV пристигна през 2000 г. Жабешката визия на старата версия бе заменена от нов, елегантен външен вид. Интериорът стана по-луксозен и RAV извлече доста дивиденти. И добре че го направи, защото „паркетният лъв” - до момента предпочитан избор за градски SUV, трябваше да се бори с доста по-силна конкуренция. През 1997 г. например се появи пазарният хит Land Rover Freelander. Новият RAV обаче беше повече от готов за предизвикателството. Предлагаха се „градски” версии с три врати или „семейни” с пет. Те можеха да бъдат оборудвани с два бензинови двигателя - 1,8-литров или 2-литров. Автомобилите с 1,8-литровите мотори пък имаха опция и за задвижване само на предните колела специално за тези клиенти, които харесват височината и практичността, но им е пределно ясно, че никога няма да дръзнат да напуснат асфалта. 4х4 задвижването е стандарт за 2-литровата версия. В Toyota бързо разбраха, че клиентите искат и дизелов вариант и година по-късно - през септември 2001 г., на пазара се появи 2-литров D4-D. Три години след това RAV беше подобрен с промени по окачването. Бяха добавени още въздушни възглавници, а климатикът стана стандарт във всички модели. Разходи Изберете RAV и можете да бъдете до голяма степен уверени, че си купувате сигурност и безопасност в следващите години. Toyota прави толкова надеждни коли, та чак скучни. А ако изберете един от бензиновите VVTi двигатели, си гарантирате дълги периоди, без дори да вдигате капака. С дизела не е точно така, но пълно щастие няма. Поддръжката също няма да претовари бюджета ви. Застраховката не е убийствена, просто кубатурата не е толкова голяма. Е, вярно е също, че самият автомобил не е евтин. По-старите модели могат да се намерят за около 24 - 25 хиляди лева, а за кожен салон и аудиоуредба ще се наложи да дадете още пари. Технологии Който и двигател да изберете, надеждността е гарантирана. От трите възможни варианта най-слаб е 1,8-литровият VVTi със 125 к.с. Но той има съвсем прилични данни за ежедневните пътувания. Ускорява до 100 км/ч за малко повече от 12 сек и поддържа максимална скорост от 170 км/ч. Другият бензинов агрегат е малко по-мощен (150 к.с.), което се изразява в максимална скорост от 185 км/ч и ускорение от място до 100 км/ч за малко по-малко от 11 сек. Дизеловият D4-D е икономичният избор, но не е никак слаб. „Заковава” 100 км/ч за 11,9 сек и продължава да ускорява до 170 км/ч. Само 2-литровият VVTi има опция за автоматична трансмисия, при останалите версии трябва да се оправяте с отличната 6-степенна скоростна кутия, макар и малко нервозна. А тези, които искат с RAV 4 да прекосяват блата и да катерят сипеи, да имат предвид, че задвижването 4х4 е само при двата 2-литрови агрегата. Моторите и трансмисиите на практика са здрави като танкове, но все пак има няколко неща, за които трябва да се внимава. Първо, проверете колко живот е останал на накладките на предните спирачки, защото някои собственици ни се оплакаха от бързото им износване. Второ, не приемайте никакви извинения и обяснения, ако двигателят не загасва веднага. Някои автомобили имат проблеми с клапана, който прекъсва достъпа на гориво. Точно той може да е причината за проблема. А отстраняването на дефекта не е евтино. Екстериор RAV е един от малките SUV-ове на пазара. Изумително лесно маневрира и дава отлична видимост, така че автомобилът, който купувате, би трябвало да няма драскотини и следи от удари. А освен това не е много вероятно да има повреди от оф-роуд инциденти. Подчертаваме това, но все пак огледайте внимателно. Собственици се оплакват и от задната врата, която не се отваряла напълно и това ги дразнело. Ако имате такъв проблем, преценете дали въобще ви пука от него. Интериор Влезте в RAV4 и ще останете приятно изненадани колко просторен е салонът. Версията с три врати определено е по-подходяща за хора, които по принцип не возят пътници на задната седалка, защото там мястото за чифт нормални крака е ограничено. Извън това няма особени поводи за оплаквания. Във версията с пет врати двама възрастни горе-долу се побират отзад и това като цяло е нормално за автомобил с тези размери. Има много място за ежедневните принадлежности, а материалите в интериора са доказано издръжливи и „детеустойчиви”. Е, някои хора се оплакват от потракване тук и там, но това надали е краят на света. По-сериозно става, ако искате люк - може да се сблъскате и с течове през него. Внимавайте за следи от влага. Присъда Нито един от хората, с които говорихме, не е разочарован от RAV. Доволни са не само от качествата на колата, а и от лесната й поддръжка. Версията с 5 врати съвсем спокойно върши работа и като семеен автомобил, но за млада двойка или сам човек по-подходяща е „тривратката”. Каквото и да изберете, ще останете приятно изненадани. RAV може и да не блести като визия и имидж подобно на Land Rover Freelander, но е способен да се мери с него във всяко едно друго отношение. Въпросът е: бихме ли си купили RAV? И отговорът е: да, когато и да е.

Коко
Не мога да се спра още на правилния избор. Като чета отзивите от колегите, стигам до извода, че по-добро от RAV-чето обаче дизел няма. Хем е икономичен, хем е удобен пък и парите за втора ръка не са много.

Aнонимен
Ей, късно го прочетох. Браво, Иванов!

анонимен
Супер автомобил с единствен недостатък, че бензиновите мотори с мощност от 150 к.с. определено имат нужда от шеста скорост.

анонимен
The Best of the SUV vehicles!

анонимен
Не мога да разбера кво си го захвалил тоя кенефф, щот си е точно кенеф, грозен, с гадни евтини пластмаси вътре, равен таван стил жигула, калпави спирачки и като цяло калпава кола....Сузуки освен мотори и джипка друго не могат да правят както трябва...няколко месеца карах чисто ново SX4 с 1.6/109 коня, няма толкова спъната кола за мощността си и толкова сбъркана кола при проектирането, страдаше от невероятно недозавиване щото е сбъркана още на чертожната дъска, а е клас над котура които хвалиш и пак вътре беше отвратително пластмасова и евтина, а видимостта при завои отвратителна...сузуки да се научат да правят коли първо!!!

анонимен
равката е яка

IVANOV
Може да се каже, че в началото на 90-те години, когато Toyota Rav4 бе пуснат в производство, това бе първият модел, който имаше външния вид на офроуд автомобил, но функцията му бе по-скоро да може да се надпреварва с различни коли по магистралите. Десетилетие по-късно обаче японецът вече има своята силна конкуренция. Съответно какво повече има той, за да се пребори с опонентите си? В действителност вече става все по-трудно да се направи разлика между различните софтроудъри – особено при предлаганите от Страната на изгряващото слънце – като RAV4 изглежда точно толкова безличен в профил, колкото и другите японски представители. Предницата и задницата са малко по-смело оформени, като оттам нататък всичко е продължено в търсене на максимална практичност, но това не означава, че трябва да се пренебрегва и възможността автомобилът да си има свой собствен характер. Разбира се, тази критика спокойно може да бъде адресирана към всеки един от конкурентите. По отношение на интериора RAV4 е достатъчно комфортен, просторен и добре оборудван, но изборът на материалите го прави да изглежда малко евтин на места. Трансмисията е достатъчно приятна за ползване, въпреки че старт бутонът на арматурното табло вероятно е до известна степен излишен. Но може да се обобщи, че вътрешното пространство е практично и относително добро. Двигателят D4D на Toyota се ползва в серия модели и впечатлява с доброто си представяне. Мощността съответно тук е 175 к.с. при 3600 об/мин, а въртящият момент съответно е 400 Нм, постижими в диапазона 2000 – 2600 об/мин. Затова и трябва да се подчертае, че агрегатът функционира най-добре именно в този отрязък. Има го и моментът, че мощността над 3600 об/мин започва да пада и това прави двигателя да изглежда малко непохватен. Изненадващо е, че шумът и вибрациите не са на особено добро ниво, особено в сравнение с конкурентите от Nissan и Honda и техните най-нови предложения. Иначе тестваният конкретен модел показва известна неохота при студени стартове, като известно време звучи малко грубо и нещастно, докато не загрее. Тогава обаче всичко тръгва по вода. Иначе когато става дума за процеса на движение, високият въртящ момент определено дава едно сносно представяне – ускорение до 100 км/ч със старт от място за 9.3 секунди и максимална скорост от 200 км/ч. Затова пък отново добрият въртящ момент спомага за много добро ускорение между различните предавки. Лошото е, че то е акомпанимирано от малко повечко шум. Трансмисията работи гладко, а системата за задвижване на четирите колела обещава добро представяне извън пътищата, както и обещаващ потенциал да тегли други коли. Що се отнася до своите предшественици RAV4 предлага управление и поведение, близки до тези на обикновен автомобил. Съответно представянето по обикновени пътища наистина е отлично с оглед на потенциала му извън пътищата. Всъщност повечето от собствениците на японеца едва ли ще се метнат с него по калните трасета. По обикновени пътища шасито предоставя отлично сцепление и изобщо моделът със сигурност оправдава S в името на сегмента си, а именно SUV (Sport Utility Vehicle). Същевременно автомобилът се справя много добре и с обемни и високи товари, докато интелигентната система за задвижване на четирите колела прави нужното, за да запази натоварения автомобил на пътя дори и в условия на по-малко сцепление. Идва моментът и за една своебразна равносметка – става дума за цена от около 35 00о евро, като в замяна на това получавате един богато оборудван RAV4, който е екипиран със сума ти и технологии и джаджи. Разбира се, има го моментът, че малко луксозната цена не отговаря на луксозен интериора, докато именно това е по-скоро силната страна на европейци като Land Rover Freelander и Volkswagen Tiguan. За сметка на това обаче вероятно няма да има особени разходи по поддръжката. В допълнение към това разходът на гориво е доста приличен, а и японската компания като цяло е известна с това, че е доста надеждна и предлага отлично обслужване. Така за има-няма 10 години пазарът за SUV автомобили стана един от най-натоварените и конкурентни пазари и затова е необходимо нещо, за да изпъкнеш. RAV4 определено си струва да бъде разгледан като вариант и определено е видимо подобрен спрямо своя предшественик. Същевременно обаче Nissan X-Trail и Honda CR-V представляват мощна конкуренция, бъдейки по-евтини, докато Land Rover Freelander предлага повече в качеството си на скъп автомобил. Затова и може да се обобщи, че Toyota RAV4 си заслужава да бъде разгледан като възможност, но не представлява най-доброто.

ДИДО
Имам Суифт от 2008г,фейслифт,с възможно най-висикото ниво на оборудване,двигател 1.3ввт,92к.с..Почти 40хил кил. вечес ъм навъртял и трябва да ви кажа,че колата е изключително добра.Поведението на пътя е абсолютно сигурно,елсервот е невероятно балансирано,а скоростната кутия е най-добра от всички модели от този клас,а и дори от много други,разход градско,извънградско,смесен 7л-4,5л-5л бензин при скорост90/130км/ч.Преди да купя този автомобил направих тест на всички модели на нови марки в БГ,без ланчия и дачия.Нивото на оборудване е наистина най-високо спрямо цената на сходни конкурентни автомобили,а поддръжката е най-евтина за този автомобил в сервиз.Досега нямам износване на спирачки,нито пък проблем с елоборудването.Висок съм 1,87м и трябва да ви кажа,че пространството вътре отговаря на много по-висок клас автомобили.Наистина е страхотно удобно,а и на дълъг път е много комфортно да се пътува.Изключително ниско ниво на шум,след 150-160км/ч се усеща едно леко свистене.От Бс до Сф и обратно при съвсем нормално шофиране при скорост от 90 до 120 км/ч беше изразходила 39л,жалко само че не мога да карам толкова бавно:)))Нормално иначе при скорост от 150-160 среден разход ми дава 5,7л/100км.Багажника е повече от задоволитен,светоусещането е перфектно.Светлините са с отлични настройки.За разлика от Мазда2,Форд фиеста,фв поло и т.н. този автомобил е с класи над тях.Препоръчвам го на всеки,който е решил да си купи нов или малко употребяван аввтомобил.

Ив
високия разход на масло идва от неправилна експлатация в първите 10-15000 км

геш
висок разход на масло и гориво за дизела след 2006 г.твърдо возене

comments powered by Disqus