Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Omega

22
22
2571736851
Туит

Последният засега голям модел на Opel слезе от конвейера през 2003 година. Въпреки впечатляващото съотношение цена-качества обаче, Opel Omega така и не успя да се наложи срещу противници като Audi, BMW и компания.

Затова пък с течение на времето флагманът на марката със светкавица на емблемата от „проблемно дете” се превърна в комфортен, солиден и приятен за шофиране автомобил от високия сегмент на средния клас.

Добрата новина в случая е, че междувременно цените на употребяваните екземпляри от Omega стават все по-ниски. Специално комбито с неговия гигантски товарен отсек е много интересна алтернатива за големи семейства.
При условие разбира се, че човек не се притеснява от недотам приветливата пластмасова атмосфера на интериора. Затова пък ергономията не дава никакви основания за забележки.

Абсолютният фаворит сред двигателите е доставяният от BMW редови шестцилиндров турбодизелов двигател със 150 к. с. Големите бензинови V6-двигатели действително предлагат плавна работа и мощна тяга, но разходът им на гориво излиза солено, особено когато са съчетани с автоматична трансмисия.

Плюсове
  • » просторен интериор (особено при комбито)
  • » добра функционалност
  • » солидно качество на изработката (след 1997 г.)
  • » богато серийно оборудване
  • » комфортно и сигурно поведение на пътя
  • » мощни и икономични дизелови двигатели
Минуси
  • » дефекти в качеството (до 1997 г.)
  • » системата ЕSP се предлага чак от 2001 година
  • » висок разход при шестцилиндровите бензини
Типични повреди
  • » корозията при екземпляри преди 1997 г.
  • » проблеми с електрониката
  • » дефектна водна помпа
  • » скъсан ангренажен ремък
Препоръчвани двигатели

2,2-литров бензинов двигател със 144 к. с. Добра тяга, задоволителни динамични характеристики, плавна работа, разход около 10,5 литра/100 км.

2,5-литров турбодизел със 150 к. с. Лека слабост при потегляне, но след това мощна тяга и добри динамични показатели. Разход около девет литра/100 км.

История на модела

1994 Дебют на втората генерация на модела.

1997 Подобрения по ходовата част и спирачките.

1999 Фейслифт, нови версии: 2.2 бензин и 2.0 DTI дизел.

2000 Нови варианти: V6 2.5 и 3.2, както и 2.2 DTI.

2001 Втори фейслифт.

2003 Край на производството.

Коментари

Mitko
Imam-Opel Omega V6 2.5 benzin 177 konq. Nesim zapotnat s1s tezi koli no dneska mi napravi nqkakiv peoblem na bort komputara mi izpisa bukvata-A- i izpisa avtomatichna skorosna kotiq kakto si karam na 2.5 oborota kato mi izpisa tova sama se digna na 5.5 hilqdi oborota i kato pusnah gasta oborotite padnaha v normalnata granica i se chu nqkakvo prestrakvane na prqko kazano catirkane tova beshe za sekundi i slet tova kolata nqmashe tqga,i sport kopceto nese vklucvase ogasih dvigatelq i pak startirah dvigatelq i se opravi. Mojeli dami dadete nqkakvi saveti.

Кирил
Здравейте имам Опел Омега 2.0 16в 136кс.Колата е сравнително тромава но не и бавна.Тази кола ако ще и 3.0 211коня да е нестава за гонки.Моята е комби и единствено се чудя дали на Е-класа не е по голям багажника.Моят двигател е най евтин от към поддръжка(не го брим 116 коня).Трябва да се знае че слабото и място е ходова част и ръжда.Цялостно смяна 3-те щанги на кормилна кутия носачи нови биалетки шарнири плюс труд е към 600лв.След това на 20-30000км се сменят тампони носачи биалетки и шарнири което е далеч по ветино от първоначалното пристягане.Съединител Закс + лагер помпата 600лв.С две думи този опел излиза два пъти по скъпо за поддръжка от всеки друг опел но колата го заслужава.Трябва да се знае че дизеловите мотори дават добра тяга но са много скъпи за поддръжка.Веднъж свикнете ли с "Меги" трудно че се разделите с нея.Попринцип не харесвам Опел но като седнах в автокъщата и я покарах разбрах това е моята кола.

ivailo
imam opel omega,2.0,136k.c. , iskam da pitam dali moga da i sloja motor 2,6 v6 180k.c i ako nqkoi moje da mi nameri takuv i za kolko pari,v momenta sum v germaniq ako moje mi pi6ete na ribo_mokra@abv.bg

gokhan
imam opel omega 2.5tdic 6es silindrof motor ot 95 e no mnogo sam dovolen no ima edin defekt ne niama res turboto mi naduva ne tiaga kakto triabva ot kakvo e ne moga da razbera ako moje informatsia na nomer 0885 31 57 75

georgi
moiata e 2.0 dti 99god. sreden razxod 7 na 100.sas 120 6 na 100.sled kato i slojix sporten filtar k&n stana po pargava.dovolen sam tova mi e vtorata omega visok klas avtomobil,imasi estestveno i drebnite zabeleshki.denfernia maxovik s projinkite e dosta skap 1800 lv po princip izkarval mejdu 300 i 400-xil. km. zavisi ot karaneto.saedenitel evtin 350,skap600 lv.jalko 4ei spriaxa proizvodstvoto 2003-ta bix si kupil i ot novata.

opel6512
omegata si e omega,ama az tarsia za 2,5TDI umnata diuza,zahtoto moiata te4e,a taka sahto i voden radiator za klimatik i avtomatik omega,ako niakoi prodava da pihe na opel6512@abv.bg.ina4e neveroiatna kola,po dobro i ot vektra B.

Васко
Здравейте аз имам Кадилак Катера което е омега за американския пазар , дори е произведен в германия. Много добър и солиден автомобил с ниска цена за това което предлага :) двигателя е ве -образен шестак с много добър вътящ момент но не много спортен като мощност, скоростната кутия е автоматична изработена в япония и е много надежна .Комфорта е добър но задното предаване през зимата е малко неадекватно и с комбинация с автоматика си е трудно за каране.Просто това е прекрасен автомобил за големи преходи на автомагистрали :)

Любомир
Аз съм със Омега 2.2DTI.Мотора е икономичен и има доста тяга.Омегата не е просто опел,това е съвсем друга класа!

Aнонимен
padne li akumulatora...

Aнонимен
zakljuchi se i ...

Aнонимен
2,3tdi slagat li go na fronterata sy]iq li e

анонимен
ТЬРСЯ КАТАСТРОФИРАЛ ОПЕЛ 17 ДИЗЕЛ РУСЕ ИЛИ РЕГИОНА ТЕЛ 0884065690

анонимен
Да Омега е най-добрия ОПЕЛ правен някога, жалко че го спряха от производство ?!? А на БМВ мотора е 163 к.с. Този мотор 2.2 бензин 144 к.с. е 4 цилиндров и е малко тромав има 2.6 V6 180 к.с. и 3.2 V6 218 к.с. и върха на сладоледа 5.7 V8 310 к.с. но в България има много малки фейслифтнати Омеги, а тези който се продават са само 2.2 144 к.с и 2.5 TDI 150 к.с. !!!

sergo38
много добри дизелови двигатели са 2.5тди на bmv но преди да я купиш трябва да се огледа доста добре за шумове на ангренажните вериги и разбирасе дали грее заштото ремонтите са доста скъпи.Смяната на веригите сас зъбните колела излиза около 800 лева.

анонимен
opel omega e mojebi nay dobria avtomobil ot opelite

иван
Разхода зависи от това как я караш омегата.При мен извънградско между 7.8 и 8.5 Градско между12.5 и 15.0

sasho
Ivane ti kato ima6 2.5 v6 motora,kolko ti e razhoda na gorivo za smeseno karane ? ? ?Za6toto mi izpadna su6tiq motor 99" na tunki pari ?

ЖОРО
Какви са тези демферни пружини,проблем ли са ?

!?
Колега, на този мотор на БМВ (бях чел някъде из интернет) демферните пружини са май в маховика. Ако ще купуваш виж се заинтересувай за поддръжката, дали няма да е скъпо? Иначе колата направо си е бомбардировач-голяма и стабилна.

ЖОРО
Бих искал,хора които имат Омега 2,5 TDI, да дадат мнение за двигателя, дали е сполучлив, има ли проблеми и заслужава ли си ? Благодаря Ви предварително.

иван
Имам 2.5 V6 бензиновия мотор.Много динамичен.

Opel4o
Защо си мисля,че турбодизелът от БМВ 2,5 е 131 конски сили!!!!?

comments powered by Disqus