Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Phaeton

16
16
2571717983
Туит

Луксозният крайцер на VW е един прекрасен автомобил, на който му липсва само едно: по-добър имидж.

След десет години производство и три частични обновявания, Volkswagen Phaeton продължава да се бори срещу конкурентите си Mercedes и BMW – със скромен успех. Недостатъчно добрият имидж на модела и следващата от това висока степен на обезценяване разубеждава потенциалните купувачи на нови автомобили.

Двигател: Споменатото обезценяване обаче е истинска радост за тези, които купуват Volkswagen Phaeton втора ръка. Автомобилите, които като нови са стрували минимум 70 000 евро, в момента се продават на половин цена – при това става дума за автомобили с едва около 30 000 км пробег. Най-атрактивните варианти са легендарният W12 с 5,0 литра обем и 450 к.с. и предлаганият до 2006 г. V10 TDI с 313 к.с. Значително по-изгоден от гледна точка на поддръжката обаче е често срещаният V6 TDI. Той изразходва средно по 10 л/100 км. Чудесна алтернатива за тези, които не изминават по много километри с автомобила си е бензиновият V8 с 335 к.с. Всички споменати двигатели са серийно съчетани с двойно задвижване.

Каросерия: Луксозният модел се предлага в „късо” (5055 мм) и по-дълго с дванайсет сантиметра изпълнение. Мястото и на двата реда е разточително. На вторичния пазар често се среща разкошният четириместен вариант на салона, който първоначално е доплащан с около 12 000 евро.

Изработка: Изработен предимно на ръка във фабриката в Дрезден, Volkswagen Phaeton още от самото начало на производството си впечатлява с великолепни материали и педантична изработка. Капаците и вратите са направени от алуминий. Електрическата система понякога създава известни ядове.

Безопасност: Осем въздушни възглавници, ESP, Isofix, активни подглавници и адаптивни колани са серийно на борда. Спирачките са издръжливи и надеждни. Сред препоръчителните опции са адаптивен темпомат и биксенонови светлини.

Ходова част: Всички модели Volkswagen Phaeton са екипирани с адаптивно пневматично окачване, което се отличава с превъзходен комфорт на возене. С оглед на теглото от поне 2,2 тона, водимостта напълно очаквано не е като на спортен автомобил.

Кой двигател ви препоръчваме

V6 TDI (225/233/239 к.с.) с три литра работен обем е икономически най-изгодният вариант за задвижване на автомобила, а с въртящ момент 430 Нм е и достатъчно мощен. За почитателите на V8 двигателите 4,2-литровият бензинов V8 с 335 к.с. е прекрасна алтернатива. „Осмакът” печели симпатии с отлична динамика и приятен гъргорещ звук, а и е по-достъпен на вторичния пазар от 3.0 TDI. Произвежданият до 2006 година V10 TDI е ценен уникат, който обаче не се оборудва с филтър за сажди.

Спецификации на двигателите на Volkswagen Phaeton
От коя година да е моделът

Моделите след първото частично обновяване от 2007 година са наистина атрактивни: V6 TDI вече е по-мощен (233 к.с.) и по-икономичен, старомодната навигация със CD е заменена от устройство с DVD, започват да се предлагат и опции като адаптивен темпомат, асистент за следене на лентата и биксенонови светлини със завиваща функция.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Принципно всички представители на Volkswagen Phaeton са оборудвани с пневматично окачване, 4-зонален климатроник, ксенонови светлини, електрически регулируеми седалки с кожена тапицерия и т.н. Който търси абсолютният лукс, би било добре да се насочи към разкошната версия с две самостоятелни кресла с електрически реглаж отзад. Модерна навигация с твърд диск се предлага едва от 2009 година.

Каква е цената

Препоръчителните екземпляри с двигател 3.0 TDI от актуалното издание на модела (от 2010 г.) започват от около 30 000 евро – при това с пробег едва около 30 000 километра. Автомобилите отпреди 2009 година са още по-изгодни.

Цени на Volkswagen Phaeton в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: Опитът на VW да навлезе в луксозния клас може и да не се увенча с пазарен фурор, но от гледна точка на качеството е дори повече от успешен. Статистиката за повреди на Dekra показва прекрасни резултати във всички категории и отрежда на модела шесто място в класа. Което все пак не означава, че Volkswagen Phaeton е суперизгодна покупка – дори дребните ремонти струват скъпо, особено при върховите V10 TDI и W12 модели.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    n/a
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Анонимен
До горния "пенкилер", първо Фолксваген не спира производството на фаЙтон (фаЕтон само на село може да го пишете така). Кой си ти, че да казваш кой бил прав, кой бил крив? Като ти чета неграмотния коментар, вероятно се вземаш за някакъв тесен експерт. Относно дизайна, фолксваген не залагат на визията "батмобил" като феррари. Ако искаш да демонстрираш пари не си за този автомобил.

Анонимен
Фаетонът каквото и да говорите не се наложи и това е обективната истина. VW май ги спират от производство даже. Останалото са илюзии на: 1.Някои, които са се нагълтали с разходи и сега освен да хвалят няма какво друго, иначе трябва да си признаят загубите. 2. На недорасляци, които две лева досега не са изкарали в живота си и не знаят за какво става въпрос, освен да гледат картинките. С тия характеристики! Характеристики ли? Че при тия цени на горивата на кого му е притрябвал камион? Тоя линк дето си го дал е нищо, ха вижте тука за какво става въпрос: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/phaeton/#phaeton. Както казва колегата: \"в бг е пълно с такива папагали дето карат кола за 30 бона, а нямат пари за кафе и живеят в панел и закусват с банички\", а и другият е прав: \"Леле къв голям пасат. Лишена от стил и дизайн лимузина купувана от пенсионери и лишени от фантазия индивиди както и за богати мутри.\", а другия дето зове: \"Дай ми едно такова, пък нека ми липсва дизайна.\" по-добре да не му давам - щом няма пари да си го купи, от къде си мисли, че ще има пари да го поддържа. Мокри илюзии. Внимавайте какво си пожелавате, че после не можете се и отърва - балъците не са много.

billi
Току що се здобих с един 2008 година 3000 дизел и се интересувам от мнения на колеги?

Sasho
Pichove eto vi tehnicheski harakteristiki na kolata i ne pitaite :D http://www.auto-catalog.net/?f=showImages&image_id=8626

Анонимен
Много добър автомобил,прекрасен комфорт. При новия 3л.дизел 240 кс. разхода е в рамките на6,5л извънградско и 12л/100 км.градско При разумна скорост на каране 100 110км Истинските му качества се усещат при дълги пътувания

Анонимен
Вик, да си чувал за бентли? Ако бентли са лоши автомобили, значи и файтона е лош. "Народното Бентли" не бие на очи, няма финтифлюшки, няма пласмасови калници и няма версия с предно предаване (като някой други лимузинки). Дай ми едно такова пък нека ми липсва дизайна.

Виктор
Леле къв голям пасат. Лишена от стил и дизайн лимузина купувана от пенсионери и лишени от фантазия индивиди както и за богати мутри.

Aнонимен
ot krai vreme gi ima tia deto karat mercedesi a edno whiskey ne mogat da si kupiat..

Aнонимен
в бг е пълно с такива папагали кара кола за 30 бона а няма пари за кафе и живее в панел.и закусва с банички

Aнонимен
ей момчета за такъв клас говорим а питате колко гори все е дно да питате колко гори порше еми като искате икономична кола вземете си лупо. а иначе 3.0 дизел гори около 10 по горе е написано но кой да чете.

анонимен
ne sum suglasen zastoto i az taka si misleh dokato ne q poglednah na kanal...nqkoi znae li kolko gori 3.0 disel

анонимен
Всичките са 4 молшън!

анонимен
dali e sigurno za razhoda zastoto karah 3,2 litra benzin i ne moja da padne pod 15,2 l a ne beshe 4motion

анонимен
nama analog za druga kola zaradi cenata im.

анонимен
Отлична лимузина, която така и не можа да се наложи срещу именитите си конкуренти. Използва изцяло техника на Ауди и Бентли, което е гаранция за способностите на този автомобил- с приемлива цена на старо

анонимен
За мен много добър автомобил, като цена, комфорт и качество.

comments powered by Disqus