В Париж за пръв път видяхме на живо преработения MX-5, чието четвърто поколение ще пристигне чак през 2012 година. Най-много усилия са положени за модифицирането на предницата, която е станала по-характерна и изящна.
Производителността на бензиновите агрегати от 126 и 160 к. с. е запазена. Повишени са обаче максималните обороти на работа на двулитровия двигател - електронното ограничение вече позволява 7000 завъртания в минута. Отделено е време и за усъвършенстване на предавателната кутия.Визуалните изменения са най-вече в областта на предната маска, фаровете и светлините за мъгла. Въпреки че новите компоненти в каросерията не са много, оставаме с впечатление за свежест и ведрина. Приятни на външен вид са още добавените 16 и 17-цолови колела, както и двата нови нюанса на каросерията Aluminum Metallic и Metropolitan Grey Mica.
От своя дебют през 1989 година до сега класическият японски роудстър е произведен над 800 хил. пъти в три различни моделни поколения.