Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ACO и IMSA разкриха подробности за новия LMDh клас

08.05.2020 09:06
ACO и IMSA разкриха подробности за новия LMDh клас

Максималната мощност на прототипите ще бъде ограничена до 500 кВт

Организаторите на „24-те часа на Льо Ман“ и Световния шампионат по издръжливост от ACO и представителите на IMSA, които са ангажирани с американския WeatherTech SportsCar шампионат, публикуваха първите официални детайли за бъдещата обединена категория. Правилата ще влязат в сила от 2022 година.

Минималното тегло в LMDh ще бъде увеличено на 1030 кг, което е значително повече спрямо LMP2 автомобилите, чиито шасита отново ще се използват за база на върховата категория. Задвижващите системи ще имат максимална мощност от 500 кВт или 680 к.с., като двигателят с вътрешно горене ще бъде комбиниран със стандартна хибридна система, куплирана единствено със задната ос.

Моторът на Gibson, който е стандартен за LMP2, може да бъде заменен с двигател на съответния автомобилен производител, каквато е понастоящем практиката в IMSA. Вероятно ограниченията върху цялостната архитектура ще са минимални. 

Прототипите от LMDh ще могат да участват в „24-те часа на Льо Ман“ успоредно с новите хиперавтомобили, които ще се използват в WEC от 2021 г. нататък. Техният потенциал ще бъде изравнен посредством BoP система по подобие на тази в GTE категориите.

На този етап няма яснота дали хипер автомобилите ще бъдат валидни за IMSA от 2022 година. Пълният комплект правила и принципите за тяхното прилагане ще бъдат оповестени по време на тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман“, което бе отложено за средата на септември.

 

Коментари
comments powered by Disqus