Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi A4 2015: С нови линии и нова технология

26.01.2015 14:35

auto motor und sport се сдоби с първите технически данни и първите снимки на прототипа на модела

С новия A4 Audi възнамерява да си възстанови пазарните дялове. auto motor und sport се сдоби с първите технически данни и първите снимки на прототипа на Audi A4.

Седанът ще стъпи на пазара през 2015 г. с почти непроменени размери. Дължината възлиза на 4701 мм, а широчината - 1826 мм. В зависимост от модела височината може да варира от 1417 до 1437 мм. Съгласно предоставените данни за 2,0-литровия TFSI в моделите Avant и Quattro са:  той си остава с мощност от 225 к.с., максимална скорост от 240 км/ч и консумация на гориво от 6,9 литра на 100 км. Емисиите на CO2 са 160 г/км.

Дизайнерската линия е натъкмена за новото Audi A4

Визуално новият Audi A4 е изваян и има вид повече на художествено произведение. Това е видно още от радиаторната решетка. Фаровете са директно до въздухозаборниците и са оборудвани с опция за LED светлини. Двете страни на автомобила изглеждат по-големи, отколкото преди, защото дизайнерите са подсилили праговете.

Подчертаният ръб на капака на багажника на новия Audi A4 е особено важен от аеродинамична гледна точка - област, която марката в последно време твърде много пренебрегваше, за разлика от Mercedes. Освен това той създава впечатление за много динамична форма, която се подчертава допълнително от големите изработени в две части задни светлини. Говорейки на светлините: Дневните светлини в бъдеще са представени като фини ленти, които придават особен чар.

В интериора също има промени: Използването на Head-Up дисплей в Audi A4 отдавна е предмет на разгорещени спорове, тъй като той заема много място в кокпита. Но за инженерите от Инголщадт технологията срещу отвличане на вниманието е много по-важна. Освен това информацията може да се проектира също и в огледалото за обратно виждане, което е един вид екран с огледална функция.

Сензорен екран с нови функции 

Сензорният екран на централната конзола е център за управление на Audi A8 и A6, както последно в А3 и намира приложение в новото Audi A4. Той няма да бъде по-голям, но ще бъде по-интелигентен и алтернативно ще може да се управлява с гласови команди, което го прави емблема. Сензорната технология на VW вече отсъства, както и възможността за писане, която Audi използва най-вече за китайския пазар, по този начин 30% от работата се пада на него.

Клиентът ще може повече с пръст да кликва през различните менюта или да разглежда навигационната карта и всичко това на площ от 12 на 8 сантиметра. На по-късен етап от разработката водачът всъщност ще се радва на обратна връзка с дисплея и в недалечно бъдеще Head-up дисплеят ще се управлява с жестове.
Mercedes C–класа коренно промени екстериорния си дизайн през 2014, за разлика от това Audi инвестира много в развойна дейност за развитие на мултимедийната област. Водачът работи на свободно програмируем дисплей, който вече беше представен в Audi TT и ще намери приложение в A4. Разбира се, клиентът няма да може всичко сам да определя, Audi ще му предостави възможни опции с набор от програми.

Едно нещо е сигурно, с промяната на модела новият Audi A4 ще стане по-икономичен. Поради това Audi е заложил на изключване на цилиндър при четири цилиндровия, както и на плъгин хибрид. 1.4 TSI (122 и 180 к.с.) може временно да изключи два цилиндъра при ниско и средно натоварване, което съответства статистически на около 70 % от реализирания пробег. Включването и изключването не трябва да отнеме повече от 36 милисекунди, което съответно намалява потреблението с половин литър на 100 километра.

През 2015 стартира първият плъгин хибрид в новия Audi A4. Той предоставя пробег от 50 км само на електричество, като повечето клиенти могат да използват този режим до работа си и обратно. Вероятно Audi ще комбинира 2,0 TFSI (211 к.с.) с електромотор с мощност 95 к.с., което значи, че икономията може да бъде дори забавна. В по-далечно бъдеще ще бъде възможна и комбинация с дизелов двигател, като пробегът значително ще се увеличи
Дали това ще бъде достатъчно за новия Audi A4 да затвърди позициите си по отношение на голямата конкуренция от страна на BMW и Mercedes? Условията изобщо не са лоши. А перспективата да бръмчи през нови терени цели 50 км само на електричество носи много по-голямо удоволствие.

Коментари
comments powered by Disqus