Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi каза сбогом на WEC с победа

19.11.2016 22:40

Германците спечелиха "6-те часа на Бахрейн" в последното си състезание

Пилотите на Porsche 2 Нийл Яни, Марк Либ и Ромен Дюма грабнаха шампионската титла, въпреки че завършиха едва на шеста позиция. Марк Уебър се качи на подиума в последното си състезание като професионален пилот.

„6-те часа на Бахрейн” бе специална надпревара. Не само защото трябваше да реши титлата при пилотите в LMP1, но и защото с нея приключи една ера в състезанията по издръжливост. След 18 години в спорта Audi сложи точка на заводската си програма и го направи по блестящ начин.

За първи път от началото на сезона екипът на д-р Волфганг Улрих разполагаше не само с най-бързия автомобил, но и с най-прецизния екип. Механиците, състезателните инженери и пилотите на Audi бяха безкомпромисни в надпреварата и за пореден път чупиха рекорд след рекорд. Лукас ди Граси записна най-бързата състезателна обиколка на "Сахир" и заедно със съотборниците си Оливър Джарвис и Лоик Дювал затвори шестте часа с недостижимите досега 201 обиколки.

Единственият проблем за екипажа с номер 8 дойде в края на надпреварата, когато попадналите в предната част на автомобила парчета гума промениха коренно баланса и последвалото недозавиване се отрази негативно върху състоянието на предните гуми. Това обаче не спря ди Граси, Дювал и Джарвис по пътя към победата и тримата спечелиха последното състезание в историята на дизеловия хибрид R18 e-tron quattro.

Успехът на екипажа с номер 8 бе гарниран с второто място на Марсел Феслер, Беноа Трелюе и Андре Лотерер. Те донесоха първата двойна победа на Audi този сезон и имаха не по-малък принос за паметния финал на заводската програма на инголщатци. Паметният финал обаче бе резултат не толкова на отличните резултати в Бахрейн, а по-скоро на страхотното изпращане, което всички в падока направиха на д-р Волфганг Улрих и неговия екип. Целият питлейн в Бахрейн отдаде чест на немския тим и сложи точка на продължилото 18 години приключение.

Сбогуването с Audi за съжаление остави встрани успеха на Марк Либ, Нийл Яни и Ромен Дюма, които спечелиха титлата при пилотите в LMP1. Тримата пилоти на Porsche имаха кошмарно начало, след като контактът с Porsche 78 от аматьорския GTE клас ги вкара в бокса принудително. На финала обаче Либ, Яни и Дюма се пребориха за шестото място, което бе достатъчно, за да гарнират победата в „Льо Ман” с титла в WEC.

За техните съотборници в Porsche 1 надпреварата в Бахрейн бе не по-малко вълнуващa. Марк Уебър сложи точка на състезателната си кариера, като се качи на подиума с Брендън Хартли и Тимо Бернхард редом до шестимата пилоти на Audi. Австралиецът така и не можа да спечели „24-те часа на Льо Ман”, но продължи по феноменален начин кариерата си след Формула 1 и има огромна заслуга за цялостното развитие на WEC.

Тримата пилоти на Toyota 6 – Стефан Саразен, Камуи Кобаяши и Майк Конуей, които до последно спореха с Яни, Либ и Дюма за титлата, така и не можаха да сътворят чудото и останаха пети зад съотборниците си Антъни Дейвидсън, Себастиен Буеми и Казуки Накаджима. Вероятно „6-те часа на Бахрейн” ще бъде последно състезание и за Саразен, макар че японците все още не са обявили плановете си за следващия сезон. Очаква се Печито Лопес да се присъедини към отбора на Toyota догодина и специално за „24-те часа на Льо Ман” да бъде подготвен и трети автомобил.

С „6-те часа на Бахрейн” завърши една славна ера. Догодина Audi ще замени WEC с Формула Е. Това обаче съвсем не означава, че Световният шампионат по издръжливост ще бъде по-малко вълнуващ. Просто ще бъде различен…

Коментари
comments powered by Disqus