Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8: Един плюс за фейслифта

27.07.2012 13:29

Audi публикува официалните фотографии и технически характеристики на обновения R8. Фейслифтът ще се сдобие с нова върхова версия, чиито 5,2-литров мотор ще генерира 550 к.с.

Визуалните промени по спортния модел на инголщатци са минимални и засягат главно модифицираната броня, еднокомпонентната радиаторна решетка и LED челните светлини, които вече са част от стандартното оборудване на всяка една спецификация. Значително по-съществени обаче са техническите изменения, направени под капака на R8, които започват с новата седемстепенна S tronic скоростна кутия. Тя замества шестстепенната R tronic и използва не само два отделни съединителя, а и два независими трансмисионни подмодула, като по този начин подобрява времената за смяна на предавките и влияе положително върху нивата на вредни емисии.

Седемстепенната S tronic скоростна кутия е стандартна за V10 версиите на R8, докато V8 двигателите са комбинирани изначално с шестстепенната механична, въпреки че и те могат да получат S tronic, макар и като опция. Предимството при автоматика е приблизително три десети за спринта от място до 100 км/ч.

Силовият тракт на R8 е обновен не само по отношение на трансмисията. Двигателите също са получили нужното внимание от инженерите на Audi, като подобреният 4,2-литров FSI V8 вече генерира 430 к.с. и 430 Нм и ускорява спортното купе от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (4,6 секунди за купето), когато е оборудван със седемстепенната автоматична трансмисия.

5,2-литровият V10 FSI вече ще се предлага в две разновидности. Базовият модел генерира 525 к.с. и 530 Нм, докато новият V10 Plus може да се похвали с 550 к.с. и 540 Нм, които гарантират спринта от място до 100 км/ч при налични 3,5 секунди. Максималната скорост пък е 317 км/ч. Спрямо стандартната V10 версия, V10 Plus има една десета и 4 км/ч предимство.

Фейслифът на R8 ще се появи на европейския пазар преди края на настоящата година.

Коментари
comments powered by Disqus