Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S3: Триста

10.06.2013 13:11

Аudi увенчава компактната моделна серия A3 с обичайния S3. Триста турбоконя теглят новото Audi S3, скрити в двулитровия четирицилиндров мотор.

Дали първият VW Golf GTI със 110 к.с. е можел да си представи, че неговият праплеменник ще разполага с 300 к.с. и постоянен достъп до интернет? Колко различен е станал автомобилният свят! Високотехнологични компактни машини като новото Audi S3 ни напомнят колко далеч са стигнали днешните ни автомобили като класа и ниво на мощност.

Audi S3 впечатлява с тяга и сцепление

С предлаганата по желание шестстепенна трансмисия с два съединителя, Audi S3 без особени усилия достига и поддържа 250 км/ч и по фирмени данни ускорява до сто за по-малко от пет секунди. Същевременно стандартният разход на Audi S3 е само 6,9 литра на 100 км (с обикновена механична трансмисия – седем литра). Конструкторите са положили неимоверни усилия при създаването на двулитровия четирицилиндров мотор, снабдявайки го с променливо управление на клапаните, впръскване директно в горивните камери и във всмукателните тръби, усъвършенствана система за охлаждане, позволяваща на алуминиевия блок да издържи на натоварването от огромната литрова мощност. Внушителният звук идва отчасти от самия мотор и отчасти от генератор на преградата между двигателя и кабината.

Системата за двойно предаване с Haldex съединител е в основата на доброто сцепление, отговарящо на могъщата тяга на 1,5-тонния автомобил. Кормилната уредба с лек ход насочва прецизно Audi S3, ходовата му част е в еднаква степен пригодена за динамично и комфортно движение, а шестте предавки на механичната трансмисия се сменят идеално гладко. Всичко това – гарнирано с чисто изработен интериор и превъзходни спортни седалки – има само един недостатък: в Германия Audi S3 струва най-малко 38 900 евро. Дали старият GTI е можел да си представи и това...

Коментари
comments powered by Disqus