През 2016 в Женева компанията ще представи TT RS вече като сериен модел
С концепта TT Quattro Sport на автомобилното изложение в Женева 2015 Audi хвърли светлина на TT RS. А на изложението през 2016, пак там, компанията ще представи TT RS вече като сериен модел. В момента горещият спортен автомобил се движи все още като прототип.
Audi TT RS не е с четири цилиндъра
Както и при студията, прототипът се представя с големи отвори на радиаторната решетка и агресивна престилка със сплитер. Отзад могат да се видят големите накрайници на изпускателната система, които фланкират още маскирания дифузьор. Докато студията е с фиксиран заден спойлер, прототипът на Audi TT RS е (все още) без впечатляващо крило. В огромните арки на калниците се въртят 20-цолови алуминиеви джанти, които са приютили оптимизираната спрямо мощността спирачна система, както и модифицирано окачване.
С каква мощност стъпва Audi TT RS
Обаче най-важното е какво се крие под капака. Докато студията стъпва с 2,0-литров четирицилиндров с 420 к.с., Audi TT RS стартира, по информация на свидетели, с легендарния 2,5-литров петцилиндров и 7-степенна DSG трансмисия. Този двигател служи прилежно в Audi RS3 и ще намери приложение и в предстоящия VW Golf R420. Засега не се знае каква мощност ще развива новото Audi TT RS. Диапазонът на мощността може да бъде от 370 до 420 к.с.