Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автомобили, които се сбогуват с публиката

04.04.2014 13:43

Не всички модели на пазара се радват на добър прием сред клиентите. Ето и списък с онези, които неизбежно и окончателно ще изчезнат от полезрението на потребителите в близко време.

Техническо остаряване, недолюбване от публиката, желание за нещо ново: това са само част от причините, които пращат един модел в пенсия. Но някои от освободените места са все още вакантни, поне привидно.

Такъв е случаят с Mercedes SLS AMG. Поръчките за производство отдавна са приключили, само остават последните доставки на версията Final Edition. Но спортният автомобил ще претърпи прераждане под формата на GT и ще бъде представен през май. Далеч по-малко вълнуващо и лишено от вратите си тип ”чайка”, купето ще търси повече продажби, особено след като афишира и по-ниска цена.

Jaguar XK ще поеме тъкмо противоположния път. Конкурирана от F-Type , котката ще трябва да се изкачи на по-високо стъпало с промяната в моделната гама. Но линията ще бъде прекъсната от пауза с появата на новото име: актуалният XK ще напусне конвейера през 2014, но неговият наследник далеч още не е готов.

На рафта с промените, не пропускайте BMW Серия 1 Купе и Кабриолет, които прогресивно претърпяха матаморфоза в Серия 2 , и като купе Серия 3, а от този момент нататък и „завършена” Серия 4.

Некрологията включва и голям брой нишови модели, като например купето-кабриолет Volvo C70, или пък Mercedes R-класа, както и SUV-овете Mazda CX-7, Citroën C-Crosser и Peugeot 4007.
Сред недолюбваните от публиката е Aston Martin Cygnet . Този клонинг на Toyota iQ, полят с английски сос, предизвика много слаб интерес, не без помощта и на умопомрачителната му цена.

Далеч по-достъпен, но също толкова сърдит, Renault  Wind се задуши и скоропостижно напусна каталога на производителя. Двуместният роудстър с твърд покрив направи злополучно представяне, както навремето се случи с Opel Tigra TwinTop.

Завръщането на Seat Exeo, стъпил върху стария Audi A4, набързо и безславно угасна. Семейният автомобил изживя кратка кариера без блясък и на негово място няма да има наследник, поне до следващата година, до появата на по-модерен последовател.

Причината за всички изчезващи модели не се дължи толкова и само на остарели концепции или технологии. Спирането на хибридите Honda CR-Z и Insight показват, че ниският разход на гориво не е достатъчна причина да съблазни клиентелата и да превърне един модел в печеливш. Същото се отнася и за електрическия Renault Fluence ZE, произведен в хомеопатична доза, а след това и върнат на производителя от френските концесионери.

Отсъствието на рентабилност, за кой ли път, е причината за ограничаването на производството на две марки със стогодишна история. Daihatsu, а наскоро и Chevrolet напускат Европа поради липса на икономическа жизнена перспектива. За да се завърнат по-късно някой ден? Може би.

Коментари
comments powered by Disqus