Тунинг специалистът Edo подготви оптимизирана версия на Carrera GT с три различни нива на увеличена двигателна мощ.
Препрограмиран моторен блок и нова, по-лека спортна изпускателна система осигуряват на първото изпълнение допълнителни 58 к. с. По-мощната модификация вече разполага с над 100 к. с. повече от стандартната версия, чиито 612 "кончета" биха могли да бъдат сметнати от повечето простосмъртни за напълно достатъчни.
Разликата в максималната скорост между двете усъвършенствани версии възлиза на само 10 км/ч (355 срещу 345 км/ч), които обаче се превръщат в сериозно предимство в сегмента на автомобилите, развиващи над 300 км/ч.
Разширение на работния обем на шест литра
За своя топмодел на Carrera GT конструкторите на Edo Competition прибягват до разширяване на работния обем на двигателя от 5 733 на 6 000 куб. сантиметра, от което неимоверно печели най-вече мощността, достигаща 770 к. с.
Всяко от трите нива на изпълнение е оборудвано с регулируемо спортно окачване, както и карбонов заден спойлер. Серийните 19-цолови колела отпред и 20-цолови отзад пък са заменени с 18-цолови, обути в гуми с размери 265/35 и 345/35.
В салона на Edo GT от друга страна се разполагат кожени спортни седалки в комплект с шестточкови предпазни колани.
experta
драги ми смехурко virtualinsanity май не си се интересувал от тази фирма много, а и едва ли си карал кола с толкова коне...
vvgospod
Мили мой дядо Коледа, знам,че вече си избрах Chevrolet Corvette ZR1, но много те моля, нека да добавим и това.пък и ти ми дължиш толкова много... 15 години чаках снежанки, а те... не идваха. Вече не искам снежанка. ИСКАМ PORSCHE, Edo по възможност, а ако не може да е това... ще се задоволя и с Ruf RT 12, 9ff GT9, Techart GT Street... ПЛИЙЗ!ПОЖАЛУЙСТА!
virtualinsanity
Stranna rabota sa tezi nemci... +100hp na kola, koqto i v seriiniino izpylnenie si e po4ti neupravlqema si e 4isto samoubiistvo. :o