Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фамилията Hyundai i30 ще бъде обновена през 2020

17.09.2019 10:04

Фотошпионите вече издебнаха прекроения модел с пет врати по време на тестове

Третото поколение на модела Hyundai i30 трябва да претърпи обновяване през 2020 г. Фотошпионите вече издебнаха прекроения модел с пет врати по време на тестове, който все още е прикрит под  плътен камуфлаж. Въпреки това, изображенията позволяват да видим детайлите на новата оптика, както и радиаторната решетка. Компактният автомобил, който се появи през есента на 2016 г., вече премина през малка актуализация миналата година. Още по-интересното е, че конструкторите отново предприемат модернизация.

В тестовия прототип изпълнението на радиаторната решетка получава големи клетки, в стила на най-новата Sonata за американския пазар. Обновяването на предната част задължително включва модифицирани светлини.

Най-вероятно повечето от двигателите ще останат непроменени в актуализираната версия на автомобила. Това са бензиновите агрегати 1,0 T-GDI (120 к.с., 171 Нм), 1,4 MPI (100 к.с., 134 Нм), 1,4 T-GDI (140 к.с., 242 Нм ), 2,0 T-GDI (250 к.с., 353 Нм или 275 к.с., 353 Нм), плюс дизеловия мотор 1,6 CRDi (95 к.с., 280 Нм; 115 к.с. ., 280 Нм или 136 к.с., 280/320 Нм, в зависимост от трансмисията). Трансмисиите са шестстепенна механична или седемстепенна роботизирана , предно предаване.

Светлинният подпис ще бъде променен както при предните светлини, така и фаровете за  мъгла (долу вдясно).

Изненада може да бъда появата на хибридна версия. За това, че Hyundai i30 може да получи „алтернативна“ задвижваща система, заяви президентът на Hyundai Motor UK преди три години. Последните събития увеличават вероятността от подобен ход. През юни 2019 г. Hyundai „хибридизира“ Kona, а само преди две седмици марката KIA представи колегата на i30 - модела Ceed с хибридна версия. Ако i30 следва по тези стъпки, той ще получи бензино-електрическа система, базирана на двигателя Kappa 1,6 GDI със сумарна мощност 141 к.с. и 265 Нм.  Капацитетът на батерията ще зависи от типа на хибридното задвижване , което конструкторите избират: редовно, без зареждане от мрежата - 1,56 кВтч или Plug-in - 8,9 кВтч.

Коментари
comments powered by Disqus