Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus CC: Новият член на клуба

28.11.2006 16:11

Лавината от купе-кабриолети в компактния клас набира все по-голяма сила. След VW Eos и Opel Astra Twin Top, сега Ford също се включва в надпреварата при този тип модели със своя нов Focus СС.

Pininfarina са в състояние да произвеждат до 20 00 бройки от автомобила годишно, около половината от които се очаква да намерят своите купувачи на германския пазар. Целта звучи напълно реалистична, защото този Focus с крайно неблагозвучното официално наименование Coupe-Cabriolet струва по-малко от конкурентите си от Opel и VW, и то независимо от нивото на оборудване.
Конструкторите на автомобила са особено горди от багажника, който разполага с обем 248 литра при отворен и 534 литра при затворен покрив. Това означава, че дори да пътувате под открито небе, отново ще можете да превозвате две пълноразмерни пътни чанти – впечатляващо постижение за един кабриолет с подобни габарити. И независимо, че моделът не предлага Easy-Load-функцията на Astra, достъпът до багажника е достатъчно улеснен. 

Двулитровият дизелов двигател е подходящо допълнение към модела

Независимо от теглото от почти 1,6 тона, разполагащата със 136 к. с., дизелова версия не е загубила типичната за марката отлична водимост на пътя. Тежкият автомобил се управлява прецизно, без да дразни с излишна твърдост от страна на окачването, въпреки че ходовата част е със значително по-стегната настройка в сравнение със стандартната закрита версия. Така че двулитровият дизелов мотор е твърде подходящ за този автомобил, и то независимо от слабостта си при потегляне, като събира допълнителни точки с плавната си работа и умерената консумация на гориво.
Двулитровият бензинов Duratec-двигател (145 к. с.) разбира се вписва в картината несравнимо по-добре от слабия 1,6-литров базов мотор. Едно от големите преимущества на модела освен това е обстоятелството, че при смъкнат покрив зад голямото челно стъкло остава предостатъчно комфорт за пасажерите.

Коментари
comments powered by Disqus