Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Tourneo Custom: Фамилни черти

24.10.2018 09:04

Впечатления от пътническата версия на просторния модел

По-малкият лекотоварен ван на Ford беше обновен с промени в дизайна, интериора и системите за развлечение и подпомагане.

Обновеният Tourneo Custom е получил по-изразителна предна част, споделяща елементи от дизайна на пътническата гама на марката. Отвътре сериозни изменения има при оформлението на арматурното табло, чиито хоризонтални линии подчертават широчината на кабината.

Шестте самостоятелни седалки от втория и третия ред са подредени фабрично една срещу друга (някога тази схема се е наричала vis-à-vis, а днес – конферентна конфигурация). Впрочем от Ford твърдят, че без особени усилия всички могат да бъдат ориентирани в една посока. При сгъване на облегалката на средната седалка от всеки  ред тя се превръща в масичка с гнезда за напитки.

Естествено, очакванията са за подобрения в областта на инфо-развлекателните и асистиращите системи. По-високите нива на оборудване са снабдени с 8-инчов сензорен екран и комуникационната система SYNC 3, позволяваща управляване на аудиосистемата, навигацията и свързаните смартфони чрез прости, разговорни команди. Системата е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.

При асистентите е добавен интелигентен ограничител на скоростта, който съобразява максималната скорост на автомобила с разпознаваните от съответната система пътни знаци. Сега вече се предлага и предупреждение за страничния трафик при излизане на автомобила от паркомясто на заден ход.

Все още като новост може да се разглеждат въведените през 2016 г. двулитрови дизелови двигатели от гамата Ford EcoBlue с мощност 105, 130 и 170 к.с., заменили предишните 2,2-литрови Duratorq. Оттогава се предлага и шестстепенната автоматична трансмисия SelectShift.

При тестовото шофиране с общо шест души на борда двигателят със 130 к.с. се справяше добре и не изискваше прекалено чести превключвания. Все пак не трябва да забравяме, че целта на даунсайзинга е не толкова да увеличи тягата и мощността, колкото да намали разхода (според твърдения на фирмата – с 13%).

На българския пазар цените за обновения Tourneo Custom започват от 51 500 лв. за версия Ambiente със 105 к.с. и достигат 83 000 лв. за изпълнението Sport със 170 к.с. и дълго междуосие. Доплащането за автоматична трансмисия е 3100 лв.

Текст: Владимир Абазов

Коментари
comments powered by Disqus