С автоматик струва от 37 025 долара в САЩ, и от 39 625 долара за механична
Доста автомобили, които преди това предлагаха механична предавателна кутия през последните години, бяха лишени от тази опция в полза на версии с два педала. Наскоро стана дума за кросоувърите Jeep Compass в САЩ и Mini Countryman в Русия. Още по-рано седанът Mazda 6 и кросоувърът Honda HR-V или например моделите на Audi в чужбина се сбогуваха с ръчните кутии. Това е следващата жертва на пазарните предпочитания: седанът Genesis G70. В Америка той все още може да бъде купен с двулитров турбо двигател (255 к.с., 353 Нм), задвижване на задните колела и шестстепенна ръчна трансмисия. Но с предстоящото обновяване тази версия ще изчезне. Говорител на марката потвърди това в разговор с журналисти .
Въпреки че американският пазар е един от най-благоприятните за автоматичните автомобили , там компаниите понякога изненадват, като добавят механична трансмисия към асортимента си, както беше при G70. Така че в Русия този модел се предлага само с автоматик и само със задвижване на всички колела (2,0 T-GDI двигател със 197 или 247 к.с.).
G70 със задно задвижване с автоматик струва от 37 025 долара в САЩ, и от 39 625 долара за механична. Цената изглежда странна. Но освен скоростната кутия, G70 има различен дизайн на джантите . Освен това включва алуминиеви педали, аудио система Lexicon Quantum Logic с 15 високоговорителя, спирачки Brembo, спортна изпускателна система и заден диференциал с ограничено прплъзване.
В САЩ седанът G70 започна да се продава през септември 2018 г. Броят на купувачите, избрали механичната кутия за двулитров двигател (в допълнение към него има V6 3,3 T-GDI с 370 к.с., 510 Нм), не надвишава четири процента. В края на 2019 г. данните са красноречиви: в САЩ са продадени 11 901 единици от G70, от които по-малко от сто бройки с механична трансмисия (0,8%). Отказът от ръчната скоростна кутия е в съответствие с по-ранната прогноза, че G70 ще се раздели с агрегата 2,0 T-GDI при оибновяването. Той ще бъде сменен с по-мощен и модерен 2,5 T-GDi турбо двигател (290 к.с., 422 Нм).