Инженерите на компанията усъвършенстват динамичните възможности на модела
Предпроизводственият i30 N на Hyundai Motor, първият модел от високодинамичния подбранд N на Hyundai, влезе в състезанието за издръжливост VLN (Veranstaltergemeinschaft Langstreckenpokal Nürburgring) в събота, 8 април 2017 г. Състезанието се използва като подготовка за трудната 24-часова надпревара ADAC Цюрих на Нюрбургринг в края на май, където Hyundai Motor ще участва с два автомобила. Инженерите на Hyundai Motor от Намянг, Южна Корея, и европейските центрове за проучване и развитие ще помогнат да се усъвършенстват динамичните възможности на автомобила преди глобалното му пускане на пазара по-късно тази година.
Състезанието за издръжливост – провеждано на световноизвестната писта Нюрбургринг Нордшлайфе в Германия – осигурява възможност на Hyundai Motor да тества интензивно автомобила i30 N, който има технически характеристики, много близки до истинския сериен модел. Автомобилите i30 N ще се изправят срещу автомобили на други производители, които са сериозно модифицирани, за да се справят с изискванията на състезанието VLN.
Албърт Биърман, ръководител Изпитване и разработване на високодинамични автомобили в Hyundai Motor, каза:”Ние искаме нашият високодинамичен бранд да има солидно състезателно потекло, затова е важно да се състезаваме с минимални модификации. Нюрбургринг е мястото, където i30 N е преминал много изпитвания и разработване на шасито“.
Автомобилите, с които Hyundai Motor ще влезе в състезанието, са оборудвани с 2,0-литров турбо двигател с 6-степенна механична трансмисия – същият силов агрегат и трансмисия, заложени за серийния i30 N. По време на състезанието инженерите на Hyundai Motor ще набележат области за допълнително усъвършенстване и потенциални подобрения в динамиката на i30 N.
Hyundai Motor притежава собствен изпитателен център от 3600 кв. м на Нюрбургринг, ръководен от Техническия център на Hyundai Motor Europe. Техническият екип, разположен в Германия, се възползва от Нордшлайфе, състояща се от 73 завоя, наклони до 17% и разлики в надморската височина от около 300 метра, за да извършва множество взискателни изпитвания.