Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

i-Cockpit в базовото оборудване на Peugeot 308

11.06.2020 12:01

Външният вид на “Автомобила на годината” за 2014 г. не е променен

Фамилията Peugeot 308 е в своето второ поколение от 2013 г. Промяна ще настъпи в края на 2021 г., а сега французите леко подобриха хечбека и комбито 308 SW за следващата моделна година. Основната иновация е 10-инчовото цифрово арматурно табло i-Cockpit. Тойвече е част от списъка на стандартното оборудване, налично в Европа.

Външният вид на “Автомобила на годината” за 2014 г. не е променен. Само синият цвят на каросерията ertigo Blue (на снимката) и два допълнителни варианта на джантите са нови.

Виртуалното арматурно табло е достъпно още в базовото изпълнение Access, което във Франция струва 21 650 евро. На снимката - топ версията 308 GT за 36 750 евро.

Peugeot 308 все още се задвижва от бензинов турбо двигател 1,2 PureTech (110 к.с., 205 Нм или 131 к.с., 230 Нм) и дизелов 1,5 BlueHDi (102 к.с., 250 Нм или 131 к.с., 300 Нм) с шестстепенна механична и осемстепенна автоматична трансмисия. Модификацията GT се предлага само с дизелов агрегат 2,0 BlueHDi (177 к.с., 400 Нм) и два педала. 

Миналата година европейците купиха 141 060 автомобила 308 (-12 561), а за четирите месеца на 2020 г. са продадени 27 408 единици. 

Коментари
comments powered by Disqus