Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Isuzu D-Max: Специалистът

08.09.2017 15:01

Първи впечатления от най-новата звезда на небосклона на пикапите у нас

Има много причини човек да изпитва чувство на респект към японската техника. Пък и не само към техниката като цяло или автомобилите в частност – по-скоро изобщо към начина, по който хората в тази страна подхождат към нещата от живота. В Империята на изгряващото слънце винаги е било по-важно какъв си отвътре, а не как изглеждаш. А когато се вглеждаш в същината на всичко, което срещаш по пътя си, това променя целия ти светоглед. Затова и не е чудно, че и в света на автомобилите японският инженерен гений се радва на заслужена почит.

Верен служител

Поради ред национални особености, японците трудно могат да се мерят с европейците в създаване на одухотворени бутикови шедьоври на четири колела. Подходът им към автомобилите за удоволствие също е доста специфичен и в определени случаи се оказва същински удар в десетката (достатъчно е да вземем за пример Nissan GT-R или пък Mazda MX-5), а в други – не съвсем. Когато става дума обаче за автомобили, призвани да вършат работата си по възможно най-добрия начин, облекчавайки максимално своя притежател, при това стараейки се да му служат възможно най-дълго, едва ли някой може да оспори, че японците са в общи линии ненадминати. Затова не е случаен и фактът, че поне половината от буквално неразрушимите пикапи на планетата са създадени именно там. И точно за един от тях става дума в този материал.

Името на марката Isuzu в Европа се свързва повече с дизеловите двигатели, камионите и автобусите, отколкото с автомобилите на компанията. Само че в редица други краища на света това съвсем не е така. Нещо повече – за пазарите в Югоизточна Азия Isuzu D-Max представлява това, което в европа са VW Golf или Ford Fiesta например. Или това, което е в момента Dacia в България. В държави като Тайланд и Индонезия например D-Max е фактически най-често срещаният модел нов автомобил по пътищата. След едно малко по-продължително запознанство с възможностите на тази корава машина не е необходимо да притежавате особено задълбочени познания в областта на автомобилите, за да разберете, че нито популярността, нито имиджа му са плод на случайността. Просто защото D-Max е от онези автомобили, които са безмилостно добри в това, което правят.

Повече за впечатленията ни от Isuzu D-Max може да откриете на страниците на септемврийския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мелания Йосифова

Коментари
comments powered by Disqus