Хибридната система е базирана на четирицилиндров 2,0-литров турбо двигател
В Китай сега има вълна от търсене на електрически модели и хибриди със зареждане от мрежата. Не е изненадващо, че не само местни, но и чуждестранни компании са готови да предложат на китайците както едните, така и другите, често разработени изключително за Поднебесната империя. Такъв е хибридният кросоувър Jeep Commander, който пристигна на автосалона в Шанхай с новата версия PHEV.
Известно е, че Jeep Commander е доста голям модел (4873 мм от предната до задната част). Хибридната версия не се откроява сред обикновените братя. Освен ако няма отвор на задния калник (вляво - порт за зареждане) и дизайн на джантите.
Батерията под пода на багажника може да повлияе на неговия обем, но засега FCA не разкрива подробни характеристики на тази версия.
Компанията не посочва предназначението на петте сини светодиода под предната част. Възможно е това да е обозначение на нивото на заряда, което може да се оцени само като се приближите до автомобила. Програмите Hybrid, Electric, E-Save и Sport позволяват избор между конвенционални и спортни хибридни режими, движещи се само на ток или с двигател с вътрешно горене, като същевременно бъде запазена енергиято в батерията.
Конструкторите споделят, че хибридната система е базирана на четирицилиндров турбо 2,0-литров двигател (същият агрегат се използва в стандартния вариант на модела). Оригиналната версия генерира 234 или 265 к.с., а каква е мощността в хибрида, все още не е ясно. Не се посочва мощността на задвижващия мотор. Но компанията посочва пробег само на ток, без да бъде стартиран двигателят: 70 км. Произвежданият Jeep Commander в смесеното съвместно предприятие на GAC FCA в Чанша, сега на конвейера има и хибридна вариация.