Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Клод Саж получи ключовете на първия европейски NSX

14.12.2016 13:25

Той е основател и бивш изпълнителен директор на Honda Швейцария

Първият европейски NSX бе доставен вчера на посланика на марката Honda,  Клод Саж. Ключовете за автомобила му връчи Таку Казахара, президент на френския клон на Honda Motor Europe, по време на специално събитие в Монако. Цветът на суперколата е червен, наречен Curva Red (на итал „curva” означава завой).

Клод Саж е основател и бивш изпълнителен директор на Honda Швейцария, както и член на спортния клуб Honda NSX & Sportscar. Бившият пилот има огромен принос за историческото развитие на модела.

Участието на Клод в разработването на NSX започна още с HP-X (Honda Pininfarina eXperimental) през 1984 г. Прототипът e плод на сътрудничеството между Honda и италианското дизайнерско ателие Pininfarina. Двигателят му е Honda V6, взет директно от Формула 2.  Тогава, още преди появата на първия сериен NSX (New Sports eXperimental), Клод влезе в ролята на развоен пилот за HP-X в Торино, Италия и в Точиги, Япония. Когато през 1989 г. започва производството на модела, Клод продължи да бъде негов развоен пилот.

През 1993 г. управляваният от Саж прототип NSX послужи за основата на разработването на състезателна версия за Льо Ман, а самият той бе избран да управлява автомобила в надпреварата „24 часа Льо Ман“ през следващата година.

„Новият NSX е съществена част от съвременния спортен сегмент благодарение на използванитe в него технологии и богатите си японски корени. Той е съвършеният наследник на първия модел със същото име“, заяви Клод Саж при получаването на ключовете за автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus