Моделът с четири врати е с 223 мм (4505) по-дълъг от донора и с 44 мм (1513 мм) по-нисък
В базата на Министерството на промишлеността и търговията на Китай се появи новият удължен седан Citroen C3L, направен на основата на компактния C3-XR. Търсенето на най-малкия кросоувър в китайската гама на Citroen непрекъснато пада от 2017 г., а последното обновяване не реши проблема: от януари до октомври 2019 г. са продадени само 4573 бройки. Съвместното предприятие DPCA със завидна упоритост спасява модела от уволнение и сега му „пришива“ багажник.
В палитрата на каросерията има само три цвята: син, бял и сребрист. Светлините във всичките случаи са халогенни. Гумите са GitiComfort 228 (205/60 R16).
Седанът има същия дизайн в предната част, междуосието (2655 мм) и широчината (1748 мм). Автомобилът с четири врати е с 223 мм (4505) по-дълъг от кросоувъра и с 44 (1513 мм) по-нисък от него.
Товарното отделение на кросоувъра побира 420–1280 литра. Все още няма данни за седана. Интересно е също така, дали C3L ше получи система за двойно предаване Grip Control.
Двигателната гама на компактния C3-XR сега се състои от атмосферен двигател 1,6 (117 к.с., 150 Нм) с механична трансмисия и турбомотор 1,2 с две нива на мощност - 116 к.с., 190 Нм (автоматична предавателна кутия) и 136 к.с., 230 Нм (роботизирана трансмисия). Седанът ще се предлага само в турбо версия с шестстепенна автоматична трансмисия. Кросоувърът с такъв агрегат струва 106 800 юана (13 400 евро), а C3L вероятно ще е по-евтин.