От 2015 до 2017 г. американците са купили 218 044 автомобила, три пъти повече от европейците
В Съединените щати кросоувърът Honda HR-V е на пазара от края на 2014 г. За три години и половина японците не са направили никакви промени, което е малко странно. Но моделът HR-V отвъд океана се справя много добре. От 2015 до 2017 г. американците са купили 218 044 автомобила, което е три пъти повече от европейците за същия период. При това HR-V не е голям кросоувър или SUV с голям двигател, а компактен с пет врати, дължина 4,3 м и атмосферен четирицилиндров 1,8 двигател. В това отношение нищо не е променено – обновеният модел има същите габарити и същия мотор. Вярно е, че ако по-рано за HR-V трябваше да бъдат платени от 19 670 до25 140 долара, то сега сумата е от 20 520 до 28 540 долара.
Актуализираният HR-V се отличава с модифицирани радиаторна решетка, брони, мигачи и леки алуминиеви джанти с нов дизайн. Дори базовите светлини вече са лещи, а срещу допълнително заплащане клиентът може да получи предна LED оптика в стил Acura Jewel Eye.
Актуализацията е донесла на кросоувъра Honda HR-V подобрен софтуер за трансмисията с четири двигателни колела и доработена програма за управление на електрическото кормилно управление. При високи скорости воланът става по-малко чувствителен.
В салона новият модел се отличава от предшественика си с различен инструментален панел с виртуален тахометър, мултимедийна система с ръчно увеличаване на силата на звука вместо сензорни бутони и променени държачи за чаши. Спортната версия има черен таван.
На клиентите се предлагат още изменения, от които могат да избират – добавени са ниво на оборудване Sport и нова топ версия Touring. Спортната модификация е разработена въз основа на изпълнението LX, но се различава от него с черна радиаторна решетка,корпусите на страничните огледала и накладките са изработени от черна лъскава пластмаса. Освен това спортната версия е оборудвана с оригинални 18-цолови джанти, метални педали и усъвършенствана мултимедийна система с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. И, като се започне с нивото EX, кросоувърът SUV е оборудван с комплекса за безопасност Honda Sensing, който включва автоматична спирачна функция, активен круиз контрол и система за поддържане на автомобила в лентата на движение.
Най-скъпото оборудване Touring предполага наличие на задвижване на всички колела, LED-къси и дълги светлини, системата за навигация, седалка на водача с перфорирана кожа с двоен шев и електрическо регулиране в осем посоки.
Важно е да отбележим, че сега на североамериканския пазар HR-V ще бъде само с два педала. Ако преди базовата модификация бе оборудвана с шестстепенна механична трансмисия, отсега нататък HR-V във всички варианти има вариатор. Самата безстепенна трансмисия е с оптимизиран софтуер: при забавяне често се използва спиране на двигателя , а при силно ускорявана кутията имитира смяна на предавки като на автоматична кутия. Това трябва да намали шума в салона, както и допълнителни шумоизолиращи материали в двигателния отсек и пода и активна система за намаляване на шума (само за Sport "). А двигателят е както преди - 1,8 i-VTEC с мощност 143 к.с. и 172 Нм.