През последната година седанът намери 51 366 купувачи в САЩ, а 20 777 бройки през 2020 г.
Американският Lexus ES, като част от актуализация за следващата моделна година, се сдоби с версия ES 250 AWD, която ще се появи на пазара в началото на есента. Снабден е с атмосферен бензинов двигател 2,5 (A25A-FXS), взет от хибрида с мощност 206 к.с., 250 Нми осемстепенна автоматична трансмисия Aisin. Всъщност ES е доволен от задвижването на предните колела от въвеждането му през 1989 г. (на 31 години).
Предаването на всички колела с електромагнитен съединител е споделено от кросоувъра RAV4, а посестримата на Lexus ES - Toyota Avalon, го получи по-рано, но след Camry. Твърди се, че разходът на гориво на ES 250 AWD не надвишава 28 MPG (8,4 л/100 км), а пакетът F Sport ще отговаря и на тази версия. Между другото, новата серия ES 350 Black Line Special Edition е базирана на F Sport.
Отвън седанът с двойно предаване се отличава само по табелата с надпис AWD ES 250 на капака на багажника. През последната година автомобилът намери 51 366 купувачи в САЩ, а 20 777 бройки бяха продадени през седемте месеца на 2020 година.
Тиражът на "черната линия" е ограничен до 1500 автомобила. Серията се предлага в три цвята (Ultrasonic Blue Mica, Obsidian и Ultra White) плюс двуцветен F Sport. Акцентите включват нов заден спойлер, черни корпуси на огледалата, тонирани джанти и бяла и черна тапицерия със сив шев.
Междувременно, системата Lexus Safety 2.0 е включена в базовото оборудване на седана, а наблюдението на слепите зонисе превърна в стандарт за луксозните версии F Sport и Ultra Luxury. Освен това поддръжката на Apple CarPlay и Android Auto става повсеместна. Цените ще трябва да изчакат. Сега ES 350 се оценява на 39 900–44 635 долара, докато хибридът ES 300h струва 41 810–45 660 долара.