Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus ES 250 за първи път с двойно предаване

21.08.2020 09:49

През последната година седанът намери 51 366 купувачи в САЩ, а 20 777 бройки през 2020 г.

Американският Lexus ES, като част от актуализация за следващата моделна година, се сдоби с версия ES 250 AWD, която ще се появи на пазара в началото на есента. Снабден е с атмосферен бензинов двигател 2,5 (A25A-FXS), взет от хибрида с мощност 206 к.с., 250 Нми осемстепенна автоматична трансмисия Aisin. Всъщност ES е доволен от задвижването на предните колела от въвеждането му през 1989 г. (на 31 години).

Предаването на всички колела с електромагнитен съединител е споделено от кросоувъра RAV4, а посестримата на Lexus ES - Toyota Avalon, го получи по-рано, но след Camry. Твърди се, че разходът на гориво на ES 250 AWD не надвишава 28 MPG (8,4 л/100 км), а пакетът F Sport ще отговаря и на тази версия. Между другото, новата серия ES 350 Black Line Special Edition е базирана на F Sport. 

Отвън седанът с двойно предаване се отличава само по табелата с надпис AWD ES 250 на капака на багажника. През последната година автомобилът намери 51 366 купувачи в САЩ, а 20 777 бройки бяха продадени през седемте месеца на 2020 година.

Тиражът на "черната линия" е ограничен до 1500 автомобила. Серията се предлага в три цвята (Ultrasonic Blue Mica, Obsidian и Ultra White) плюс двуцветен F Sport. Акцентите включват нов заден спойлер, черни корпуси на огледалата, тонирани джанти и бяла и черна тапицерия със сив шев.

Междувременно, системата Lexus Safety 2.0 е включена в базовото оборудване на седана, а наблюдението на слепите зонисе превърна в стандарт за луксозните версии F Sport и Ultra Luxury. Освен това поддръжката на Apple CarPlay и Android Auto става повсеместна. Цените ще трябва да изчакат. Сега ES 350 се оценява на 39 900–44 635 долара, докато хибридът ES 300h струва 41 810–45 660 долара.

Коментари
comments powered by Disqus