Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Лукянюк се върна на пътя към победата

23.07.2018 00:58
Лукянюк се върна на пътя към победата

Руснакът спечели „Рали ди Рома Капитале” и отново е лидер в ERC

Алексей Лукянюк (Ford Fiesta R5) взе реванш за двете поредни грешки на рали „Акрополис” и „Кипър” и триумфира в италианския кръг от европейския шампионат. Руснакът поведе още след втората отсечка и остана на върха до финала, но това съвсем не означава, че победата му бе лесна.

В събота следобед Лукянюк кара със скъсана задна стабилизираща щанга  и позволи на Джандоменико Басо (Skoda Fabia R5) да намали аванса му до 15,8 секунди. Атаката на трикратния победител в рали „България” продължи и в неделя. Въпреки че най-дългата отсечка при сутрешните минавания бе отменена, Басо пое към обедния сервиз с пасив от 7,5 секунди.

Само 5,9 секунди разделяха двамата след тринайсетата отсечка, но силите на Басо стигнаха дотук. Италианецът, който в последния момент си осигури участие с автомобила на Зелиндо Мелегари, остана зад своя съперник в двата финални етапа и трябваше да се примири с второто място.

Страхотна битка за последното място на подиума водеха Гжегож Гжиб (Skoda Fabia R5), Паоло Андреучи (Peugeot 208 T16) и Фабиан Крайм (Skoda Fabia R5). По-малко от 8 секунди разделяха тримата преди тринайсетия етап, който обаче се оказа фатален за десеткратния рали шампион. 

Андреучи катастрофира и пораженията по задно дясно окачване го извадиха от надпреварата. Единствената утеха за италианеца бе, че двамата му основни съперници за титлата в Италия Умберто Скандола (Skoda Fabia R5) и Симоне Кампедели (Ford Fiesta R5) напуснаха борбата още в събота.

От проблемите на Андреучи се възползва Гжиб, който спечели първия си подиум за сезона в ERC. Крайм завърши на 12,3 секунди зад него, а досегашният лидер в шампионата Бруно Магалаеш (Skoda Fabia R5) остана едва пети. Португалецът започна много колебливо в събота заради грешни настройки и до края на деня загуби над минута, която нямаше как да навакса в неделя, въпреки че подобри представянето си.

Крис Инграм (Skoda Fabia R5) изпревари младата звезда на Skoda Йусо Нордгрен в предпоследния етап и завърши на шеста позиция. Челната десетка допълниха Джакомо Скатолон (Skoda Fabia R5), Антонио Руске (Ford Fiesta R5) и Фредрик Алин (Skoda Fabia R5), който още в петък скъса полуоска, след което в събота спука гума. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг в ERC е рали „Барум” в Чехия, което стартира на 24 август.

Коментари
comments powered by Disqus