Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 3 получава турбо двигател 2,5 и двойно предаване

07.07.2020 12:12
Mazda 3 получава турбо двигател 2,5 и двойно предаване

На мексиканския ще се предлага в две скъпи версии - Grand Touring и Signature

Последната Mazda3 MPS слезе от конвейера през 2013 г. и оттогава ентусиастите чакат наследника на този „горещ” автомобил с 260 к.с.. И през всичките тези години, с всяко следващо поколение на обичайната Mazda 3, слуховете пламнаха с нова сила за това каква ще бъде следващата ”тройка” " с префикс MPS. На този въпрос няма отговор, но  Mazda 3 с турбо ще дебютира на 8 юли 2020 г. И ден преди премиерата, шефът на мексиканското представителство на Mazda във видеото на компанията разсекрети известна информация за новия модел. Например, под капака топ версията разполага с турбо двигател 2.5 Skyactiv-G, който вече е монтиран на седана и комбито 6, кросоувърите CX-5 и CX-9.

На мексиканския пазар Mazda 3 с турбо двигател с 2,5 ще се предлага в две скъпи версии - Grand Touring и Signature. Цените са съответно 489 900 и 529 900 песо. За сравнение базовият хечбек се оценява на 379 900 песо.

Всички „тройки” с турбо са оборудвани с LED фарове, система за мониторинг на слепите зони, кожена тапицерия, стъклен люк, мултимедийна система с поддръжка за Android Auto и Apple CarPlay и аудио система Bose с 12 високоговорители по подразбиране.

На автомобилите за мексиканския пазар бензиновият четирицилиндров агрегат генерира 230 к.с. и 420 Нм, но за разлика от предишните модели MPS, въртящият момент не отива към предната ос, а към двете с помощта на многодисков съединител, познат от по-малко мощната „тройка “, която предава въртящия моментна задните колела. Трансмисията е шестстепенна автоматична. Други технически подробности все още няма. Поне в Мексико, Mazda 3 с турбо двигател ще се продава само с богато оборудвани нива на гарнитура и с външен черен декор (корпуси на страничните огледала, 18-цолови джанти). Приемането на поръчки започват в края на юли, а малко по-късно седанът Mazda 3 ще получи турбо.

Коментари
comments powered by Disqus