И Mazda се включи със серия модифицирани модели за тунинг шоуто в Лас Вегас. Mazda 2, 3, MX-5 и RX-8 са сред експонатите на японската компания.
Mazda 2 Evil Track е продължение на прототипа Mazda 2 Evil Concept, представен в Лос Анджелис през миналата година и представлява състезателен автомобил, съобразен изцяло с изискванията на американските ръководни органи в моторния спорт отвъд Океана. Промените по него включват цялостен аеродинамичен пакет, спортно oкачване H&R, ролкейж, седалки Sparco, задължителните противопожарна система и многоточкови колани, както и 15-цоловите колела със състезателни гуми Hoosier 225/45/15.
При Mazda 2 Street промените засягат единствено специалното лаково покритие и новите олекотени колела, които нарочно са само 15-цолови и изпълват изцяло калниците на мъника. Ето защо се прехвърляме към MX-5 Super 20. Тържествата на Mazda относно юбилея легендарния модел продължават вече повече от година и в тяхна част MX-5 Super 20 е получил нов двигател на Cosworth с механичен компресор, по-широки калници, 16-цолови колела на Einkel, койловър окачване, твърд покрив и серия допълнителни екстри. В салона впечатление правят новите седалки с оранжеви тегели и ролкейджът.
Mazda 3 също е част от експозицията на японците в Лас Вегас. Redline Time Attack е съобразен с изискванията в Super Modified класа, а те гласят, че ограничения по-подготовката на автомобила просто няма. В резултат 2,5-литровият мотор е надут до 500 к.с., каросерийните панели са изработени от карбон, а аеродинамичният пакет генерира оптимални нива на притискане при ниско челно съпротивление. За съжаление японците не разкриват динамичните характеристики на модела, а единствено съобщават, че скоростите в този клас са сходни на тези в американските серии „Льо Ман“ и че границата от 180 мили в час (290 км/ч) се прехвърля нерядко.
Mazda 3 Turbo Sedan е заимствал визията си от автомобила на Mazda в Time Attack сериите, а същевременно използва най-доброто от серийните технологии. 2,5-литровият двигател с принудително пълнене например генерира 250 к.с., след като налягането в турбокомпресора е повишено на 0,7 атмосфери, донор на спирачната система е MazdaSpeed 3, а койловър окачването е на KW, като стабилизиращите щанги са регулируеми.
Представителят на Mazda в Grand-Am GT сериите, базиран на Mazda RX-8, както и MX-5 Cup Car от едномарковия шампионат на японците допълват експозицията, подготвена за SEMA.