Тази версия беше уловена като прототип по време на тестове на Нордшлайфе
Mercedes-AMG не се спря да се развива и да поставя още и още стрели в колчана. Една от тях е един още по-екстремен вариант на C 63 S Coupé, който успяхме да уловим на пистата като прототип.
В Мюнхен също нямат умора, там конструират все по-наточени версии на
M4, последната от които M4 GTS. Очевидно и специалистите на AMG от Афалтербах също не остават безучастни към това оживление и от своя страна работят над една още по-наточена версия на Mercedes-AMG C 63 Coupé. Тази версия беше уловена като прототип на Нордшлайфе и я кръстихме C 63 R Coupé.
AMG C 63 Coupé за писти
Най-очевидната промяна в прототипа в сравнение със серийния модел е огромният, фиксиран заден спойлер върху капака на багажника. Дори самата врата на багажника изглежда нова и благодарение на новите материали, допринася за редуциране на теглото. По-голямото притискане на предната ос се осигурява от нов по-голям преден сплитер. Към това се присъединяват и новите дизайнерски елементи на предната престилка и страничните прагове.
За да може да се конкурира на пистата с GTS от Мюнхен, сигурно има промяна в настройката на окачването и диференциала. Тъй като немците наистина сериозно залагат на пистата, под капака тупти преустроената с мазилна уредба със сух картер, версия на четирилитров битурбо V8 агрегат от моделите на AMG GT. При необходимост там могат да намерят приложение дори по-мощни V8 версии, като например, наскоро представената в GT C спецификация с 575 к.с.