Радиаторната решетка Panamericana и двойното предаване са заимствани от AMG GT R
Mercedes-AMG ще представи на автомобилното изложение в Женева спортната студия CLS в стил AMG, базираща се на предстоящия Mercedes CLS (C257), който, по късно като сериен силно ще наподобява на AMG GT.
Въпреки това спортният CLS от Афалтербах няма да носи името Mercedes-AMG GT4.
Разбира се, спортният автомобил има доста общи характеристики с AMG CLS. Радиаторната решетка Panamericana и двойното предаване за заимствани от AMG GT R. Освен това под капака тупти битурбо V8 с четирилитров обем. Той генерира 612 к.с. при 800 Нм, куплиран с 4-Matic трансмисия и задвижване на всички колела. Това ни се струва познато? Правилно, защото бъдещият спортен модел CLS не се базира на платформата на AMG GT, а на модифицираната база на Mercedes-AMG E 63 S.
Независимо от това, Mercedes-AMG CLS 63 S може да се разглежда като автономен автомобил. Освен добре познатата радиаторна решетка Panamericana, четиривратката е заимствала и тесните фарове, достигащи до широките калници, както и дългия капак на двигателя. AMG GT като дериват се разпознава и по леко изтеглената линия на покрива, както и компактната задна част, включително тесните стопове
Освен AMG-Version, в края на 2017 ще стъпи и цивилната версия на Mercedes CLS. Тя се базира на Mercedes E- класа и въпреки донора на платформа няма да се казва CLE. Задвижването е поверено на мощния 475 к.с. четирилитров битурбо V8, както и на най-новият шестцилиндров и 48V. По късно към AMG-CLS ще се присъедини и версията AMG Sport Line. Със сигурност шутинг брейк версията на CLS е по-голяма при новото поколение.