Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S-класа демонстрира нов дисплей

14.02.2019 13:08

Ще бъде построена върху платформата MRA II и ще носи най-нови разработки

За това, че новото поколение на Mercedes-Benz S-класа се сбогува с комбинирания екран, стана ясно миналото лято по време на първите шпионски снимки на интериора. Сега предположението се потвърждава. Нова порция от снимки донесе изненада под формата на гигантски централен екран, за който не можем да  кажем веднага, той е хоризонтално или вертикално ориентиран. Той е по-скоро квадратен.

Екранът изглежда впечатляващ. Салонът тук е частично маскиран, но изглежда, че при новия дисплей ще има много свободно място за различни малки вещи.

Модата за минимизиране на бутоните в салона е запазена. И все пак тук не всички функции са прехвърлени на екрана, някои са присвоени на специалните бутони под него, дори и при допир.

Проблемът с избора на най-удобното разположение на екрана радикално реши компанията BYD, с въвеждането на сериен екран, завъртащ се на 90 градуса. Mercedes изглежда просто променя съотношението. Може би инженерите на Daimler ще се възползват от всяко друго ноухау, например регулиране на ъгъла на наклон. Въпросът за отблясъците на такава огромна стъклена повърхност обаче продължава да е открит.

Тестовите прототипи на новата S-класа неведнъж попадат в обективите на папараците. Но няма да е излишно да покажем последните кадри. Тук може да видим повече подробности за новата оптика.

Известно е, че следващата S-класа ще се появи едва през 2020 г. Тя ще бъде построена върху модулната платформа MRA II и естествено ще носи в себе си най-нови разработки на компанията - от шестцилиндрови двигатели до „меки” хибридни системи, от авангарден интерфейс до по-усъвършенствани асистенти за водача. Хибридът със зареждане от битовата мрежа също ще остане в гамата, но електрическият флагман  F-класа ще бъде напълно самостоятелен модел EQS.

Коментари
comments powered by Disqus