Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SL: Ето го батко!

14.12.2011 16:14

Броени часове след като в интернет се появиха първите официални снимки на Mercedes SL, германците публикуваха и пълните му технически характеристики. Първоначално моделът ще се предлага с 3,5-литров V6 и 4,7-литров V8, но екипът на AMG вече работи по SL 63 AMG and SL 65 AMG.

 

Шестата генерация на SL следва стилистиката на новия SLK и това определено не е изненада. Масивната радиаторна решетка, ъгловатите челни светлини, комбинирани с LED габарити и изцяло новата задна част оформят индивидуалния облик на модела. Но това далеч не е толкова важно, колкото новината, че новият роудстър е най-аеродинамично ефективният автомобил в целия сегмент и най-добре изолираният от паразитни шумове.

Новият SL e със 140 килограма по-лек от своя предшественик, въпреки че е с 50 мм по-дълъг и с 57 мм по-широк. Това е възможно благодарение на алуминиевото шаси, което ще тежи само 254 килограма. Вратите и предният капак са изработени от аналогичния материал, а този на багажника е от специален полимер. Същевременно новата конструкция ще бъде с 20% по-устойчива на усукване спрямо предишната.

Това е и първият масово произвеждан автомобил на Mercedes, който ще използва алуминиева платформа. Иновативна е също конструкцията на твърдия покрив, който се отваря и затваря приблизително за 20 секунди. Той е изработен от магнезиеви сплави и тежи с 6 килограма по-малко от този на предишния модел. Същевременно предлага три вариации – решен в цвета на купето, със стъклен прозорец или панорамната версия, оборудвана със системата Magic Sky Control.

Две други системи ще направят своя дебют в новия SL. Magic Vision Control не само загрява течността за чистачките, но и определя точното й количество, за да не влиза вода в купето. Дюзите пък са монтирани в самите пера. Нова е и Frontbass аудиосистемата, която използва конструкцията на алуминиевото шаси, за да извлече максимум плътност от двата нискочестотни говорителя,  разположени на пода пред предните седалки.

Окачването и на двете оси и многозвенно, а стоманените пружини и полуактивните амортисьори са стандартни за S350. Аctive Body Control активното окачване попада в списъка с опциите. Новост спрямо предишния SL е електромеханичната кормилна уредба.

Стигаме и до най-интересното – двигателите. На този етап те ще бъдат два. Базов е 3,5-литровият V6, който генерира 306 к.с. и 370 Нм. Въпреки че максималната му мощност е по-малка от тази на предходния, по-големият въртящ момент позволява на SL 350 да ускори от място до 100 км/ч за 5,9 секунди (с 3 десети по-добро постижение). Същевременно средният разход е сведен до 6,8 литра благодарение на седемстепенната автоматична трансмисия и серийния старт/стоп. 4,7-литровият V8 с туинтурбо, заимстван от S-класата, може да се похвали с 435 к.с. и 700 Нм, които свалят времето за класическия спринт до 4,6 секунди. И при двата модела максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Поръчките за новия SL започват още на 15 декември. Базовата цена за SL 350 в Германия е 93 534 евро, като пъвите доставки се очакват през пролетта. 

 

Коментари
comments powered by Disqus