Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Микелсен се завърна в ERC с победа

08.11.2020 18:24
Микелсен се завърна в ERC с победа

Драма за двамата претенденти за титлата Солберг и Лукянюк в Унгария

Андреас Микелсен (Skoda Fabia R5) спечели рали „Унгария“, четвърти кръг от Европейския шампионат. Норвежецът завърши на минута и половина пред втория Грегоар Мюнстер (Hyundai i20 R5), въпреки че за него това бе едва първо официално състезание за сезона.

Микелсен, който през тази година бе тестови пилот на Pirelli, оглави класирането още след първия съботен етап и в нито един момент не изтърва лидерската позиция въпреки агресивната атака на европейския шампион за 2018 г. Алексей Лукянюк (Citroen C3 R5).

Руснакът единствен поддържаше темпото на Микелсен в началото, но нелепа грешка на навигатора му го прати в трета глуха още преди началото на шестата отсечка. Дмитрий Еремеев чекира екипажа с пет минути предварение на шестата контрола и след последвалото наказание лидерите в шампионата се смъкнаха на 26-а позиция.

Грешката на Еремеев отвори страхотна възможност за Оливер Солберг (Skoda Fabia R5), но две спукани гуми в събота пратиха сина на световния шампион за 2003 г. на девета позиция в края на деня. Оливер навакса голяма част от изоставането в неделя и завърши четвърти, но основният му претендент за титлата в ERC1 Junior Грегоар Мюнстер се пребори за второто място в генералното класиране. Така два кръга преди края (ако състезанията на Канарските острови и в Белгия се проведат) белгиецът вече e начело в ERC1 Junior, макар и само с точка преднина.

За върховото постижение на Мюнстер в ERC съдейства и Крейг Брийн (Hyundai i20 R5), който спря в дванайсетата отсечка заради повреда в двигателя. Преди това ирландецът се движеше стабилно втори и бе само на крачка от първия подиум за индийския производител на гуми MRF.

Ефрен Ларена (Citroen C3 R5) и Ники Майр-Мелнхоф (Ford Fiesta R5) водеха жестока битка за четвъртото място преди Норберт Херциг (VW Polo GTI R5) да спука гума в предпоследния етап. Така тя се превърна в спор за финалната позиция на подиума, която Ларена отвоюва с две втори места в последните две отсечки.

Солберг също прескочи Майр-Мелнхоф във финалния етап, а четирикратният шампион на Унгария Норберт Херциг трябваше да се задоволи с шестото място. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг от ERC е рали „Канарските острови“, което трябва да стартира на 26 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus