Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Micra 1.0: Micra с атмосфера

18.05.2018 09:36

Micra с нова базова версия, използваща еднолитров атмосферен двигател с 3 цилиндъра

Специалното представяне, с което Nissan удостоиха базовата версия на новото поколение на Micra е поне толкова рядко явление, колкото и вида на задвижващия агрегат, използван от нея – 1,0-литров атмосферен бензинов мотор със скромната кубатура от 998 кубически сантиметра и също толкова скромните по съвременните мащаби 70 к.с. Противно на налагащата се напоследък повсеместна тенденция за принудително пълнене, създаделите на новата машина са решили да спестят средства, разширявайки надолу гамата от съществуващите до момента турбодвигатели с работен обем 0,9 литра (бензин) и 1,5 литра (дизел).

С оглед на сегмента, който Micra атакува след тоталната промяна на концепцията на модела през миналата година, тази стратегия определено не е лишена от здрав разум – малкият клас в Европа е пренаселена и изключително оспорвана територия, където всяко ценово предимство може да се окаже от полза. Особено в съчетание със силни аргументи като модерните форми, богатото оборудване и просторният, гъвкав интериор на петото поколение на Micra.

За спокойни натури

Възможностите на окачването на Micra многократно надвишават динамичните предизвикателства, пред които могат да го изправят 70-те конски сили на новия агрегат, но предлаганият от ходовата част комфорт е чудесен и хармонира много добре с лежерната комбинация от атмосферния двигател и петстепенната механична трансмисия.
Micra 1.0 разполага с достатъчно тяга, за да се справи с навалицата по градските улици, а излетите извън града няма да са проблем, ако не държите непременно да се съревновавате с околните и обмисляте добре изпреварванията. Пътуването по магистрала от друга страна ще ви разкрие колко лесно е човек да се придържа към ограниченията на скоростта и ще ви осигури време да се насладите на перфектната за класа озвучителна система на Bose. Шумът от работата на новия двигател се придържа в рамките на добрия тон, стига да не преследвате тавана на мощността при 6300 об./мин. Много по-разумно и приятно е да се придържате около 3500 об./мин, което не е никак трудно с помощта на прецизната и лека работа на трансмисията.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Еднолитровата атмосферна версия на новото поколение на Мicra е екзотично предложение, което oбаче със сигурност ще допадне на хората със спокоен стил на шофиране, за които икономията на средства е по-важна от по-високите динамични показатели на също трицилиндровия 0.9 Turbo.

Текст: Мирослав Николов
Снимки: Nissan

Коментари
comments powered by Disqus