Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото поколение на Nissan Juke ще получи хибридна версия

09.12.2015 13:39

Тя включва бензинов двигател и електрически мотор, заимстван от Nissan Leaf (107 к.с.)

Новото поколение на компактния кросоувър Nissan Juke ще получи хибридна задвижваща система с увеличен автономен пробег, наречен PureDrive, пише Motoring. Тази система е била използвана за първи път в концепта Gripz. Тя включва бензинов двигател и електрически мотор, заимстван от Nissan Leaf (107 к.с.).

Освен това двигателната гама ще включва бензинови двигатели с четири цилиндъра. Сред тях ще бъде представен 1,6-литров турбо двигател с мощност 217 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Най-вероятно автомобилът ще запази познатия дизайн и ще бъде построен върху платформата на CMF-B. Същото шаси ще получат моделите Nissan Micra и Renault Clio.

Новото поколение на кросоувъра Nissan Juke ще бъде произвеждано в завода в Съндърланд, Великобритания. За тази цел компанията ще инвестира допълнетелн в предприятието. Премиерата на прототипа на новия Juke ще се състои в началото на 2016. Серийното производство на второто поколение на кросоувъра ще започне през втората половина ще започне през следващата година.

Дизайнът на актулазираните кросоувър е станал още по-спортен. Автомобилът ще получи нова V-образна радиаторна решетка, променена оптика с два режима на светодиодни дневни светлини, модифицирани брони и 18-инчови алуминиеви джанти. Багажното отделение е увеличено с 40% и вече възлиза на 354 литра.

Освен промените във външния вид кросоувърът получава нови опции: нова мултимедийна система, набор от системи за активна безопасност, подобрена акустика и система на кръгово наблюдение. За обновения Nissan Juke достъпни са три бензинови двигателя: 1,6 л с мощност 94 конски сили или 117 к.с., както и 1,6-DIG T с мощност 190 конски сили.

На клиентите ще бъде предложена и спортна модификация на кросоувъра -Juke Nismo. Автомобилът е наречен Juke Nismo RS, оборудван с обновен 1,6-литров DIG-T, чиято мощност е 218 к.с. и 280 Нм въртящ момент.

На модификацията на автомобила с предно задвижване допълнително е монтиран механичен  диференциал с ограничено приплъзване. А версията с трансмисия M-CVT като стандартно оборудване е получила пера за смяна на предавките.

Коментари
comments powered by Disqus