Тя включва бензинов двигател и електрически мотор, заимстван от Nissan Leaf (107 к.с.)
Новото поколение на компактния кросоувър Nissan Juke ще получи хибридна задвижваща система с увеличен автономен пробег, наречен PureDrive, пише Motoring. Тази система е била използвана за първи път в концепта Gripz. Тя включва бензинов двигател и електрически мотор, заимстван от Nissan Leaf (107 к.с.).
Освен това двигателната гама ще включва бензинови двигатели с четири цилиндъра. Сред тях ще бъде представен 1,6-литров турбо двигател с мощност 217 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Най-вероятно автомобилът ще запази познатия дизайн и ще бъде построен върху платформата на CMF-B. Същото шаси ще получат моделите Nissan Micra и Renault Clio.
Новото поколение на кросоувъра Nissan Juke ще бъде произвеждано в завода в Съндърланд, Великобритания. За тази цел компанията ще инвестира допълнетелн в предприятието. Премиерата на прототипа на новия Juke ще се състои в началото на 2016. Серийното производство на второто поколение на кросоувъра ще започне през втората половина ще започне през следващата година.
Дизайнът на актулазираните кросоувър е станал още по-спортен. Автомобилът ще получи нова V-образна радиаторна решетка, променена оптика с два режима на светодиодни дневни светлини, модифицирани брони и 18-инчови алуминиеви джанти. Багажното отделение е увеличено с 40% и вече възлиза на 354 литра.
Освен промените във външния вид кросоувърът получава нови опции: нова мултимедийна система, набор от системи за активна безопасност, подобрена акустика и система на кръгово наблюдение. За обновения Nissan Juke достъпни са три бензинови двигателя: 1,6 л с мощност 94 конски сили или 117 к.с., както и 1,6-DIG T с мощност 190 конски сили.
На клиентите ще бъде предложена и спортна модификация на кросоувъра -Juke Nismo. Автомобилът е наречен Juke Nismo RS, оборудван с обновен 1,6-литров DIG-T, чиято мощност е 218 к.с. и 280 Нм въртящ момент.
На модификацията на автомобила с предно задвижване допълнително е монтиран механичен диференциал с ограничено приплъзване. А версията с трансмисия M-CVT като стандартно оборудване е получила пера за смяна на предавките.