Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Corsa: мъникът порасна

01.12.2006 16:11

Четири метра. Без един милиметър... Новото поколение на Opel Corsa следва плътно тенденцията към акселерация в своя клас, доближавайки се до по-голямата Astra не само като размери, но и като дизайн, оборудване и поведение на пътя.

Доста скромното формално звучене на предходното поколение е отстъпило място на самоуверена, динамична стилистика, която не крие родството си с принципите, заложени в по-голямата Аstra. Напротив – при оформлението на версиите с три и пет врати (които ще се появят едновременно на пазара) дизайнерите в Рюселсхайм са използвали познатите от компактния модел похвати. Новата Corsa с три врати има подчертано спортно излъчване, постигнато посредством снижаващата се назад линия на покрива и специфичното оформление на задната част. Модификацията с четири врати е идентична със своята посестрима но задната част на покрива при нея е с близо пет сантиметра по-висока, задният капак е по-широк и като цяло автомобилът прави по-зряло и улегнало впечатление, за разлика от динамичните внушения при версията с три врати.

Зрялост личи и в обзавеждането на интериора. Дори да оставим настрана безкрайния списък от допълнително оборудване, в това отношение новата Corsa демонстрира качествен ръст в сравнение със своя предшественик. На фона на надхвърлящото два метра и половина междуосно разстояние е нормално че Corsa наистина предлага достатъчно пространство както на първия, така и на втория ред. Известни затруднения могат да изпитат само по-високите пътници, желаещи да си осигурят достъп до задните седалки на версията с три врати – независимо от серийната система Easy Entry, „гимнастиката” е неизбежна.

Ходовата част с предно окачване тип McPherson и съставна торсионна конструкция на задния мост осигурява комфортно пътуване, но с акцентиран уклон към спортната стегнатост, необходима при динамичен стил на шофиране и преодоляване на големи разстояния с висока скорост. В съчетание с новата електромеханична сервосистема на кормилната уредба, окачването на новата Corsa се справя успешно дори при отявлено агресивен маниер на шофиране, демонстрирайки кротка и предвидима склонност към хлъзгане на предницата само при преминаване през много остри завои с висока скорост и други провокации от подобен род. Цената на тази динамика са леките сътресения при преминаване през напречни фуги в настилката, но като цяло поведението на пътя е на ниво, с което доскоро можеха да се гордеят представителите на компактния клас. Моделът дебютира на пазара с три бензинови и три дизелови двигателя, към които по-късно ще се добави и 1,6-литровият бензинов турбомотор със 180 к. с. на спортната версия OPC.

Коментари
comments powered by Disqus