Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Corsa R5 чака одобрението на ФИА

31.05.2017 09:25

Немският препаратор Holzer е отговорен за проекта

Corsa ще бъде най-новият представител в R5 групата, ако Opel стартира процеса на хомологация. Немската компания Holzer, която е в основата на Adam R2, е изпълнител на проекта и е логично да предположим, че близките й връзки с автомобилния производител ще помогнат за оформянето на документацията пред ФИА.

80% от компонентите по Corsa R5 са произведени директно от Holzer. Модификациите по 1,6-литровия мотор с принудително пълнене са дело на специалиста от Лихтенщайн Хайнц Леман, който подготвя двигателите на Матиас Екстрьом и Audi в Световния шампионат по рали крос. Петстепенната трансмисия е на френския специалист 3MO.

Максималната мощност на Corsa R5 e 280 к.с., а въртящият момент, който се разпределя между четирите колела посредством двата механични диференциала, достига 481 Нм. Теглото е ограничено от правилника, като минимумът е 1230 кг.

„Вярваме, че R5 е много конкурентна и интересна категория в рали спорта”, коментира Гюнтер Холцер, изпълнителен директор на компанията. „Технологията не е скъпа, ето защо решихме да започнем проекта и да подготвим Holzer R5 Corsa. Сега очакваме с нетърпение отзивите в рали общността.”

Преди време и Mitsubishi се сдоби с R5 модел благодарение на външен препаратор. Състезателният Mirage бе подготвен от шведската компания Mpart AB, но резултатите му са далеч по-слаби от тези на заводските R5. Наскоро и Proton обяви, че се завръща в рали спорта с R5, като британската компания MEM работи по Iriz R5. 

Коментари
comments powered by Disqus