Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Подробности за новото Porsche 911 Turbo (2019)

24.04.2018 09:53

В момента инженерите от Цуфенхаузен тестват модела на пистата Нюрбургринг

Porsche пуска 911 на пазара още през 2018 като поколение 992, което ще бъде последвано от други версии на единайсеторката. Нашият ловец на прототипи улови новото Porsche 911 Turbo. Топ единайсетакът ще стъпи на пазара през 2019 година.

В момента инженерите от Цуфенхаузен тестват 911 Turbo на пистата Нюрбургринг, където се чувства най-добре. Разбира се, в задната част е 3,8-литровият битурбо боксеров двигател, който генерира завидна мощност от 600 к.с., а в S-версията достига дори до 640 к.с. Какво друго е закон? Много ясно, задвижване на всички колела и управление на задната ос.

Новото Porsche 911 Turbo отново с голям спойлер

911 Turbo е станал по-широк. Уловеният прототип има допълнително уширение на гнездата на гумите на двете оси и по този начин определено доста по-широк от нормалния единайсетак.

Прототипът разкрива също увеличена спирачна система, новите по-широки джанти на задния мост и, разбира се, въздухозаборници пред арките на задните колела. Това, което липсваше в първия прототип, беше големият, типичен за турбо заден спойлер, който добре се разпознава на последните снимки. При ниска скорост, той опира на кърмата, когато шофьорът даде газ, спойлерът се повдига нагоре с няколко сантиметра и осигурява притискателната сила.

LED-светлинна лента отзад

Подобно на цивилната версия на единайсетака, отзад се откроява типичната за турбо тясна LED лента, квадратните накрайници на изпускателните тръби, които са разположени  в средата. Разбира се, моделът отново има характерните въздухозаборници пред арките на задните колела.

Новото Porsche 911 Turbo и Turbo S ще стъпят на пазара в началото на 2019 година. По-късно ще следват и двете кабрио версии. В момента затворените модели са на цена от 176 930 евро и 205 133 евро. Надценката за новото поколение ще трябва да бъде в петцифрен диапазон-

Коментари
comments powered by Disqus