Версията 911 Targa е възможност за тези, които по естетически причини не харесват кабриолет
Феновете на фамилията Porsche 911 с право очакват от настоящото поколение (серия 992) разнообразие от версии не по-малко от предишните, а по-скоро дори повече. В следващите месеци трябва да видим много интересни неща - от модификациите Turbo и Turbo S до хипотетичния досега специален ретро вариант 911 Sport Classic. Но каросерията в тези случаи остава до голяма степен недокосната. Особено изглежда Porsche 911 Targa. Именно това е автомобилът, който наскоро беше заснет от фотошпиони при зимни тестове.
Съдейки по снимките, конструкцията на покрива тарга трябва да бъде подобна на предходната: многослойна тъкан, с вградени твърди елементи, направени от леки сплави.
Версията 911 Targa е възможност за тези, които по естетически причини не харесват кабриолет, но искат открито небе над главите си, а Speedster е твърде скъп, при това е лимитиран.
Интересното е, че до предишното поколение на 911 каросерията тарга на автомобила беше чисто номинална. Ярък пример е Targa от серия 997. Да, задната колона и задното стъкло бяха различни от тези на купето 911, но всъщност това все пак беше купе, само със стъклен плъзгащ се покрив. Страничните дъги останаха на мястото си. И едва в следващото поколение, 991, дизайнерите се върнаха към истинската тарга, която със сгънатия покрив имаше само дъга зад седалките и шикозен извит заден прозорец. Този дизайн повтори първата тарга във фамилията на 911, моделът от 1966 г.
Разглеждайки прототипа Porsche 911 Targa (992), можем да кажем: решено е да бъдат използвани носталгичните нотки допълнително.
Съдейки по предшественика, новият модел трябва да се предлага във версии Targa 4 и Targa 4S с двигатели, аналогични на Carrera 4 и Carrera 4S (3,0, 385 к.с., 450 Нм или 450 к.с., 530 Нм, съответно, на 4S). Задвижването на четирите колела, както става ясно от индекса, за таргата е задължително. За сравнение, при таргата от серията 991 II (след обновяването), трилитровият опозитен турбо двигател генерира 370 к.с., 450 Нм в базовата версия или 420 к.с., 500 Нм (с буква S).