Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представят новия Volkswagen Golf GTI VIII

19.05.2020 14:41

Изпълнението 2020 ще бъде оборудвано с двигател 2,0 TSI Turbo с мощност 245 к.с. и 370 Нм

Volkswagen разкри повече подробности за осмото поколение на Golf GTI - версия 2020, която има за цел да бъде „по-цифрова, по-свързана, по-агресивна и по-динамична“ от тези, които я предхождаха в каталога на производителя от Волфсбург.

Визуално на първо място, новият Golf GTI, разработен върху платформата Volkswagen MQB, се отличава с появата на големи въздухозаборници на радиаторната решетка, която също има тънка осветена LED лента и LED светлини. позиционирани много ниско (Matrix LED IQ.LIGHT светлини са по избор), комплект от 17-инчови джанти Richmond, завършващи спортния вид, който се засилва с по-нисък център на тежестта и от наличието на спойлер на покрива GTI и спортен дифузор, както и кръгли накрайници на изпускателната система, характерни за GTI моделите.

В техническо отношение, новият Golf GTI предлага основна иновация „система за контрол на сцеплението от най-високо ниво, която централизира координацията на всички електромеханични функции на ходовата част“, обяснява Карстен Шебсдат, директор на Driving Dynamics.

Това включва новата система за управление на динамичното поведение, която взаимодейства с новата конфигурация на ходовата част и заключващия диференциал на предния мост, за да гарантира по-прецизно управление, елиминирайки ефекта на недозавиване, типичен за автомобилите с предно предаване. От страна на мощността обаче няма промяна, тъй като Golf GTI 2020 пак е задвижван от четирицилиндровия двигател 2,0 TSI Turbo с мощност 245 к.с. и 370 Нм, който вече присъства под капака на предшественика си. Той ще работи в тандем с шестстепенна ръчна скоростна кутия или седемстепенна DSG трансмисия с два съединителя (опция).

От своя страна, салонът също придобива нов облик, дори ако изпълнението на седалките напомня на първите модели Golf GTI. По този начин ще отбележим появата на нов мултифункционален волан с три спици, направени от алуминий, облечени в кожа и оборудвани с пера (бутонът Travel Assist е опция), както и бутон старт / стоп който мига, докато автомобилът не стартира. Digital Cockpit като стандарт, информационно-развлекателната система Composition Media(8,25 инчов екран), както и амбиентно осветление, предлагащо не по-малко от 30 конфигурируеми цвята, в крайна сметка ще присъстват в програмата на новия Golf GTI. А сега очакваме да разберем цените .

Коментари
comments powered by Disqus