Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Clio Sport F1-Team: Зверчето

17.07.2007 15:07 3
3
2571815342

197 конски сили в автомобил от малкия клас: Renault определено не се шегува със своята нова гордост Clio Sport F1-Team, под чийто преден капак работи бързооборотен двулитров четирицилиндров двигател.

Топъл жълт цвят на лаковото покритие, силно издути предни калници и напомнящи за надпреварата F1 лепящи се фолиа по каросерията: в тази си „опаковка”, Renault Clio Sport F1 категорично не е предназначен за хората, които държат на дискретността...

Автомобилът изглежда подчертано динамичен откъдето и да се погледне, а в граничен режим поведението му се характеризира с осезаема, но не и опасна склонност към занасяне на задницата – образно казано, това Clio се придвижва по пътя с лекотата и пъргавината на професионален танцьор по салса, доставяйки на пилота огромно удоволствие от шофирането.

Двигателят е наслада за всеки любител на спортните автомобили

Моторът на Clio определено не блести с чудовищна тяга, оставяйки тази привилегия на своите снабдени „турбоколеги”, но за сметка на това пък може с лекота да се развърта до 7500 об./мин. Наред с това, двулитровата атмосферна машина успява да възпроизведе звук, достоен за значително по-голям агрегат.

Жалко само, че Renault принудително укротяват по електронен път разполагащия със 197 км/ч автомобил при 215 км/ч. И като стана дума за укротяване – спирачен път 37 метра от 100 километра в час е показател, който може да се мери с расовите спортни автомобили, още повече че при екстремни натоварвания спирачките на френското зверче не показват почти никакво отслабване на ефективността. Така че който търси неподправено удоволствие от шофирането в малкия клас, безспорно ще бъде на правилния адрес при Clio Sport. Автомобилът не е лишен и от някои недостатъци - окачването осигурява забележителна стабилност на пътя, но изисква сериозни компромиси с комфорта, а средният разход на гориво е доста висок с показател от 11,2 литра на 100 километра.

Текст: Александер Блох
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Оценка

Renault Clio Sport F1-Team

Renault Clio Sport F1-Team

Наред с многобройните чисто стилистични промени, версията F1-Team включва много стегната насторйка на окачването и твърди състезателни седалки - радост за спортните пилоти, но едва ли биха допаднали на всеки вкус. Динамичните показатели на задвижването, поведението на пътя и спирачките са превъзходни. Разходът обаче е доста висок, а тягата можеше да бъде и по-добра.


Технически данни

Renault Clio Sport F1-Team
Работен обем ---
Мощност 145 кВт (197 к. с.)
Максимален
въртящ момент
---
Ускорение
0 – 100 км/ч
7,7 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
37 м
Максимална скорост 215 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
11,2 л/100 км
Базова цена ---
Коментари

sasho
Koga go kara ta e tapo a?Az dnes mu napravih edno krak4e i ne mislq izob6to 4e e tapo

miro
mani da e tupo :)

Xpcumo
Basi i tapoto reno deto sa izmislili....toq pat sa se osrali we hora......nqma da izmislqt nqkak`vo reno 2 mestno s 3-4 litrov dvigatel......palen opti4en tuning...2-3 santa i sh opre v asvalta....ami mi praqt tiq smotani baraiki.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

comments powered by Disqus