Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

С ново задвижване Audi ще намали емисиите на CO2

28.07.2014 12:13
С ново задвижване Audi ще намали емисиите на CO2

Ще използва 3,0-литров V-6 дизелов двигател и електрически мотор

Audi има за цел да изпревари своите немски конкуренти Mercedes-Benz и BMW, като поставя началото на плъгин хибридни дизелови автомобили.

Audi ще представи плъгин хибридно дизелово задвижване през следващата година, заяви техническият директор на марката по развитието Улрих Хакенберг.

Задвижването ще използва 3,0-литров V-6 дизелов двигател и електрически мотор. То ще бъде монтирано в моделите от гамата всъдеходи на Audi Q и флагманския седан A8, каза Хакенберг. Той подчерта, че плъгин хибридните дизелови двигатели ще се продават както в САЩ, така и в Европа.

Първият модел, който ще бъде оборудван с тази технология, вероятно ще бъде новият Q7, който ще бъде пуснат в продажба с бензинови и дизелови двигатели през следващата година.
 Q7 ще бъде първият модел, изграден на новата платформа  MLB за голям автомобил, модулната архитектура на VW Group.

Mercedes в момента продава хибридни версии с дизелово гориво на своите модели E-класа и S-класа, същото прави и Land Rover с версиите на Range Rover и Range Rover Sport . Досега обаче само Volvo стартира плъгин хибрид дизел на базата на своя V60 дизелово комби.

Двигателите с вътрешно горене и дизеловото гориво ще бъдат от ключово значение за намаляване на емисиите на CO2 в автомобилите на Audi, каза Хакенберг. "Бензиновата технология няма да измести ефективността на дизела", каза той.

50% от усилията на Audi за намаляване на емисиите на CO2 до 2020 г. ще се дължат на усъвършенстването на двигателите с вътрешно горене. Други 30 % ще бъдат генерирани от алтернативни задвижвания, а останалите 20% ще дойдат от такива мерки като намаляване на триенето и съпротивлението при търкаляне.

Хибридните автомобили все още се продават трудно в Европа. През миналата година в региона са били продадени 214 237 хибридни автомобила, броят на дизеловите хибриди е  само 37 904 от тези продажби, според JATO Dynamics.

Коментари
comments powered by Disqus