Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Leon Cupra: Мнението на JE Design

22.05.2007 10:05

Seat Leon Cupra е един от най-агресивните модели в средния клас, но за JE Design стандартите явно са различни. Според специализираната тунинг компания 240 конски сили съвсем не са достатъчни за автомобил, който претендира, че притежава спортен характер.

Първата стъпка на JE Design в модификацията на класическия Leon Cupra е оптимизацията на двулитровия TFSI агрегат, чиято мощност след корекциите в блока на управление достига до 285 конски сили, а въртящият момент – до 385 Нм (стандартните показатели са 240 к.с. и 300 Нм). Стрелката на скоростомера се движи съвсем безпроблемно във възходяща посока до граничните 261 км/ч, а упражнението от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 5,9 секунди. При положение, че и тези показатели не задоволяват нуждата на клиентите, специализираното ателие предлага и спортна изпускателна система, която също увеличава ефективността на двулитровия двигател.

В оптичния тунинг се открояват спойлерът на модифицираната предна броня, нестандартната радиаторна решетка, подчертаните прагове, елегантното крило и дифузьорът в задната част на автомобила. Стандартно спортният автомобил на JE Design се предлага с 18-цолови матирани черни колела, които по желание на клиента могат да пораснат до 19 цола. В комбинация с намаления с цели 30 милиметра просвет Seat Leon Cupra наистина може да предложи на своите клиенти отлични динамични характеристики и стабилно поведение на пътя. Като опция се предлага и активно окачване, при което нивото на снижаване може да варира от 35 до 65 милиметра.

В момента компанията JE Design разработва нова модифицирана версия на Cupra, чиято максимална мощност трябва да достигне до граничните 300 „коня“.

Коментари
comments powered by Disqus