Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Суперавтомобили заместват прототипите в Льо Ман

15.06.2018 14:02
Суперавтомобили заместват прототипите в Льо Ман

Огромна промяна предстои в Световния шампионат по издръжливост през 2020 г.

През 2020 г. настоящите прототипи във водещата LMP1 категория ще отстъпят мястото си на суперавтомобили, които са много по-близки до серийните представители. Новият клас ще намали четири пъти бюджетите на производителите и въпреки това ще задържи времената за една обиколка на „Льо Ман” в рамките на 3:20 минути.

Разходите ще бъдат контролирани посредством нова процедура за хомологация и мащабно ревизиран технически правилник, като детайлите все още не са представени от ACO и ФИА. Ясно е обаче, че хибридните системи ще продължат да бъдат част от шампионата.

За да може даден производител да използва KERS в състезателния си автомобил, то модулът трябва да е монтиран стандартно на сериен автомобил и да има определена цена. Мощността му ще бъде 200 кВт, като той ще отговаря за задвижването на предните колела. 

Двигателите с вътрешно горене няма да бъдат ограничавани що се отнася до архитектурата. Предполага се, че ФИА ще използва система като настоящата за изравняване на потенциалите им. На този етап предложението е за максимална мощност от 700 к.с.

Аеродинамичното притискане ще се генерира до голяма степен от елементите в долната част на автомобила – пода и дифузора. Целта е състезателните машини визуално да приличат на серийните суперавтомобили, което да провокира по-голям интерес от страна на производителите.

При подготовката на техническия правилник са участвали Toyota, McLaren, Aston Martin и Ford, но новите регулации несъмнено ще провокират интереса на компаниите, специализирани в производството на супер автомобили. Ferrari е логичният първи избор, като италианците неведнъж са потвърждавали намеренията си да се върнат във водещата категория на „Льо Ман”, ако правилникът им позволява да го направят по подходящия за марката начин.

Коментари
comments powered by Disqus