Сега отново с V8 двигател за новите модели Porsche Cayenne GTS на немския производител
Динамичност и ексклузивност заедно: с Cayenne GTS и Cayenne GTS Coupé Porsche допълва своята SUV гамас два нови модела, проектирани с превъзходни шофьорски характеристики. Типично за моделите GTS, силовият агрегат играе особено важна роля: вместо 3,6-литровия V6 битурбо агрегат от предшественика си, V8 сърцето бие още веднъж под капака на Cayenne GTS. С мощност от 338 кВт (460 к.с.) и въртящ момент от 620 Нм, четирилитровият битурбо мотор предлага значително подобрени показатели във всички дисциплини. И двата модела GTS спринтират от 0 - 100 км/ч за 4,5 секс пакета Sport Chrono и имат максимална скорост от 270 км/ч. Пониженото шаси, ориентирано към производителността, уникален дизайн и подобрено оборудване закръглят новия GTS пакет.
Мощен, ефективен, емоционален: V8 двигател с нови спортни изпускателни системи
С разработения от Porsche четирилитров V8 битурбо двигател от водещия модел Cayenne, новият Cayenne GTS вече доставя 14 кВт (20 к.с.) и 20 Нм повече от предшественика си. Това води до значително подобрена производителност, нещо, което се прилага еднакво и за новия Cayenne GTS Coupé: стандартният спринт от 0 - 100 км/ч вече е с 0,6 секу по-бърз от преди с пакета Sport Chrono. Максималната скорост е увеличена с 8 км/ ч. В същото време голямо значение се отдава на ефективността. Освен всичко друго, това е постигнато от оптимално съчетаната осемстепенна автоматична трансмисия Tiptronic S, адаптивно управление на цилиндрите, директно впръскване на бензин с централно положение на инжектора и интелигентно проектирана система за термично управление. Според комбинирания цикъл NEDC, най-спортните модели на Cayenne предлагат разход на гориво от 11,4 до 11,2 л/100 км.
За да съответстват на впечатляващите характеристики на новия автомобил, неговите специално конфигурирани спортни изпускателни системи осигуряват силно емоционално звуково изживяване. Стандартно оборудвана е ауспуховата система с нейните изпускателни тръби, разположени от външната страна на задната част на автомобила, проектирана да произвежда богат, спортен звук с уникален характер. Високочестотната настройка на спортната изпускателна система е нова разработка. Тя разполага с две централно разположени овални накрайника на изпускателната система, които се предлагат само на Cayenne GTS Coupé, а в бъдеще и на Cayenne Turbo Coupé - в комбинация с опционалния лек спортен пакет.
20 мм по-ниски с динамично управление на амортисьорите
Създаването на шасито на новите модели на Cayenne GTS създава идеалните предпоставки за изключителна странична динамика. Стандартното окачване от стоманено-пружина понижава автомобила с 20 мм и включва Porsche Active Suspension Management (PASM) за активно и много спортно управление на амортисьорите. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) също е монтиран като стандарт. В комбинация със стандартните си 21-цолови джанти RS Spyder Design, обемните сиви чугунени спирачки (390 х 38 мм отпред, 358 х 28 мм отзад), оборудвани с червени спирачни апарати , новите модели на Cayenne GTS носят пъргавостта и спонтанността на истински спортен автомобил към SUV сегмента. Като опция, ускоряването може да бъде оптимирано с помощта на Porsche Surface Coated спирачка (PSCB) с покритие от волфрамов карбид или Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Допълнителни опции включват трикамерно въздушно окачване с долно 10 мм, управление на задната ос и активната система за стабилизация против проебръщане Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).
Пакетът Sport Design и характерни GTS акценти като стандарт
Стандартният пакет Sport Design гарантира уникален и изключителен външен вид в комбинация с многобройни акценти в черно. Новите модели на Cayenne GTS са стандартно оборудвани с черни 21-инчови RS Spyder Design джанти от сатен-гланц. LED светлините с Porsche Dynamic Light System (PDLS) и LED на задната светлина също са тъмно оцветени. Предните въздухозаборници, гарнитури на страничните прозорци, задните накрайници на спортната изпускателна система и модела и логата на Porsche отзад са изцяло в черно.
Висококачествените материали като Alcantara® на облицовката на покрива, централните панели на седалките, подлакътниците и вратите на централната конзола, както и алуминият с тъмен цвят, позволяват да видите и усетите спортните, но елегантни характеристики на моделите Cayenne GTS в своите интериори. Стандартните осемпосочни спортни седалки, изключително запазени за новите модели GTS, предлагат оптимална поддръжка за динамични завои поради увеличената височина на техните странични бортове- Те са запазени изключително за новите модели GTS. GTS лога могат да бъдат намерени на входните врати, праговетена входните врати, брояча на оборотите и подглавниците. Многобройните опции за персонализиране включват интериорният пакет GTS, с допълнителни цветни акценти в Carmine Red или Crayon, за елементи като декоративни шевове.
Новите модели Porsche Cayenne GTS се предлагат за поръчка сега и ще бъдат при дилърите от началото на юли. В Германия цените започват от 114 087 евро за Cayenne GTS и 118 490 евро за Cayenne GTS Coupé с всключен ДДС и със специфично оборудване за всяка страна.